02 travnja 2011

Miriše proljeće!

Sviđaju li vam se moje nove bebice (ukrasi na njima su napravljeni tako da mogu funkcionirati i samostalno kao broševi)? Meni su začinile ove (nadam se) zadnje tmurno-kišne dane pa sam im dala imena proljetnog cvića (od gornje prema donjoj): Jorgovan, Tulipan, Ljubica, Jaglac i Zumbul :) Sebi sam napravila jednu u crnim tonovima.... ta nema imena jer nema ni proljeća na njoj! Ona je tu da me ovo lito podsjeti na zimu i ohladi mi vruće dane ;)


P.S. U zadnje vrime razmišljam kako li mi je samo palo na pamet studirati ono što će mi cili radni vijek učiniti lita radnima?! Ah, di mi je bila pamet!?

Broj komentara: 8:

Sanja kaže...

Super izgledaju tvoje nove bebice!!!
Sviđaju mi se ove pletenice od tkanine (valjda) s dodatkom mašne!
Čista petica!
Lijep pozdrav

{e-sidora} kaže...

Jaglac mi se najviše dopada! :)

Drangulije kaže...

:) prolece... nema sta :)

Asja kaže...

predivno, predivno!!

AMARADI kaže...

Fenomenalne su ti ogrlice! Zbilja lijepi komadi!! Pozz

LadyA kaže...

Tiću, odlično, unikatno i originalno!!

tina.b. kaže...

fala drage moje:****

Creative corner with Nina kaže...

Naj mi je ova tirkizno crna, baš moja boja. Inače pratim blog već dosta, ali nisam još ništa komentirala!! :))