11 travnja 2011

Mr Biciklić prije (nadam se da će biti i poslije)

Ovako vam izgleda kad moj dragi meni kupi biciklu.... Svaka cura bi ga poželila, zar ne!?
Smiju se smiju njih dvoje..... A ja smišljam što s njom!? Danas je laganini započelo rastavljanje. On je započeo cilu priču s biciklom pa njemu ostavljam grube radove - brušenje, podmazivanje, sastavljaljnje (a bome će ga tokat i da kupi nove gume, lanac... i to spada u te radove)! A onda, kad to bude gotovo, onda sa ja bacam na biznis! Dugo sam razmišljala hoću li je bojati ili ću nešto drugo napraviti s njom... i sinoć sam imala prikazanje! Vidila sam je gotovu ispred sebe i definitivno sam odlučila da ide u strip. Bit će to gospodska bicikla, otud i ime Mr Biciklić..... kao gospon Fulir! Da, bit će to bicikla koje se ni gospon Fulir ne bi posramio. Nadam se da ću do lita ja na njoj zvirlati po rivi i krasti sve poglede ;) Hehehehe!

Broj komentara: 6:

astrid.york kaže...

e, ovako izgleda stvarno ne vozivo, držim fige i radujem se vidjeti kak će to izgledati :d

{e-sidora} kaže...

hahaha, pa ćete sve četvero "prek k žnidaršiću" na pićence. jedva čekam konačan rezultat. (daj nam kasnije fotke i po fazama). p.s. pas je mrak. :)

*lu* kaže...

Kako se smeju divno prelepa slika :D

MICE TORBICE kaže...

Kada ti biciklettu nakitiš i dovedeš do savršenstva moljakat će da im daš da se vozikaju....::)

Drangulije kaže...

Super je biciklic, jedva cekam da ga vidim, u stripu.
Vidis, ovo je reciklaza, na neki nacin, umesto da se ovako staro i zardjalo biciklo baci, lepo se nasao neko (vi) da ga sredi i lepo vrati u zivot... ;)

Tadeja kaže...

Jedva čekam vidjeti poslije, jer u ovom stanju ...... ne ulijeva povjerenje, slažem se! :))
Ideja o stripu me jako intrigira!