23 travnja 2011

New kids in town

Drage moje čitateljice i čitatelji (ako vas uopće ima, ne budite sramežljivi, ostavite s vrimena na vrime koji komentar ;) evo imate ekskluzivu prije Fejsić prijatelja da vidite nove naušnice. Puno su šarene, pomalo dječje, nekima možda i kinđuraste, ali i one su moje i ja ih volim takve kakve jesu! I da, ovaj put nema različitih, dobro, osim Boooooop, Betty Boop ;)
 Who? Boooop, Betty Boop
 Life's too short so lets just run away!?
 Na krivoj valnoj duljini
 (Lets make) Home for us
 Prljavi igraju prljavo
I wonder, could we be friends?!

Sretan vam Uskrs drage moje! 
Nadam se da ćete se fino odmorit za ovaj produženi vikend, da ćete se nauživat sunca (u dobrom društvu) i da ste kod nekoga na ručku sutra tako da užitak bude potpun! Pusa :*

Broj komentara: 7:

Suzana kaže...

Naušnice su jedinstvene i izazovno posebne zbog slike i teksta. Podloga je drvo? Sretan Uskrs uz fiinu papicu i lijep provod.

Monika kaže...

odlične su ;)

Sretan Uskrs!

tina.b. kaže...

Hvala Suzana :*
Da, podloga je drvena! S njom mi je najdraže radit jer dobro upija boju, a i lagana je!

Hvala Monika! Sretan i tebi Uskrs :)

MICE TORBICE kaže...

Sveeeeeeeee su mi prekokrasne,mada Mice malo više,ali to je kod mene prof deformacija...mjauuuuuuuu:::)

Drangulije kaže...

Slatke su :) Ne znam koje od kojih su mi lepse :)))

Sretan Uskrs :)

Angie kaže...

Sve su prekrasne, Betty Boop po meni najbolje... Sretan Uskrs!

tina.b. kaže...

Hvala moje drage cure :***