06 travnja 2011

Svatko ima svoj način. Imate li i vi?

Photo via My Sparkle
Photo via FaveCrafts
 
Photo via DIY fashion
 Photo via Folky
Ako vas zanima kako se koji od ovih lipotana radi slijedite linkove ispod slika, uglavnom su svi napravljeni kao 'how to' projekti.... A možete i sami krenuti u potragu za videom na Youtube-u, jednostavno ukucajte 'fabric flower' ili 'how to make a fabric flower' i voila! Sretno! Slobodno se pohvalite i šaljite radove na mail :)

Broj komentara: 8:

LadyA kaže...

Sivi cvjetovi na četvrtoj slici su mi favoriti, baš ću isprobati za svoje kreacije! PUSE

{e-sidora} kaže...

Tina, jesam li dovoljno hrabra izaći iz sigurnosti svojeg papirnatog okoliša...? :/ Usudit ću se!

tina.b. kaže...

LadyA, to su i meni najdraži :)

Isidora, naravno da se usudiš! A ako ne bude išlo, uvik ih možeš radit i u papirnoj verziji. Mislim da bi ovi s druge slike vrlo dobro funkcionirali i u papiru!

{e-sidora} kaže...

Morat ću nešto smisliti ovih dana, pa ti pošaljem na mail

Drangulije kaže...

super! :) sve na jednom mestu...

Monika kaže...

lijepi su radovi :) Tvoj blog mi je uvijek inspiracija :D

Ja već godinama sama sebi i prijeteljima izrađujem nakit i razmišljam da počnem raditi i za druge i zaraditi poneku kunu...
Ali strah me početi ne samo zato što se bojim neuspjeha, nego i zato što ne znam kakve su procedure oko slanja, dostave, plaćanja... Je li to onda obrt, radnja, hobi? Treba li se prijaviti negdje? Tisuću pitanja mi se prolazi glavom i nikako da učinim prvi korak :S

Tince, kako to funkcionira kod tebe? Nadam se da mi možeš dati neki savjet ;)

Pozdrav svima :)

tina.b. kaže...

Isidora veselim se :)

Drangulije, da, to mi je i bila namjera ;)

Monika, baš mi je drago da te moj blog inspirira... mislim da je to svakom kreativcu drago čuti.
Hajde, da ne gušim komentare, javi mi se na mail pa ti odgovorim :)
moja adresa ti je tince2707@gmail.com

Suzana kaže...

Svi tutovi na jednom mjestu-famozno. Hvala ti, pokažem svoje radovi jedne prilike.....