24 svibnja 2011

Čekam 1000icu ili 100ticu :)

Broj fanova na Facebook-u se skoro popeo na 1000, a tu na blogu me prati vas 90.... Kako se približavamo okruglim debelim brojkama uskoro ću častiti :) Još razmišljam o zadatcima... bit ćete obaviješteni uskoro :)
Dok se brojke ne podebljaju evo nekoliko stvari rađenih po narudžbi zadnjih par dana...
 Čak sam i spašavala nedostatke na cipelama pomoću fjoka... Poluspješno ;) 
(Seko, Seko... morala sam te spomenit, tebe i tvoje cipele)
U zadnje vrime je bilo dosta narudžbi (bar u odnosu na moje slobodno vrime), što je dobro, naravno, ali moram priznati da se veselim prihvatiti stvari po mom guštu, onako bez plana, sist za stol i krenuti.... pozitivTIĆi here I come!!!

Broj komentara: 5:

A... nakit kaže...

sve čestitke na skorom približavanju ;)), a prsten mi je fantazija, stvarno je predivan...

Drangulije kaže...

Samo neka ide prodaja. A nadam se da ce uskoro samo da se prodaje ono sto ti licno radis :)

tina.b. kaže...

Hvala A...nakit :) Hehehe, sva sam uzbuđena zbog okruglih brojki...

Drangulije, vjerujem da je svakom kreativcu najteže raditi u nekakvim danim okvirima, a da isto tako puno više uživa kad je sam sa svojom maštom. Ja također ;)

Zondra Art kaže...

Čestitke na krasnoj brojci! Od srca ti ih želim još punoo, punoo... red je da ja budem 1001:)
Radovi su ti prekrasni!

Kisss.

tina.b. kaže...

Hvala Zondra :*