02 svibnja 2011

DIY - use fabric scraps for making flowers

Mislim da sam već jednom spomenila da sam 'skupljač' i da ništa ne bacam... E pa tako nisam bacila ni one male ostatke tkanine koji mi ostaju nakon izrade kakvog broša ili ukosnice. Znala sam ja da će jednog dana za nešto poslužiti. I sinoć konačno jesu!
Ako se poželite i vi poigrati i napraviti ovakve male čupavce onda vam trebaju igla i konac i brdo malih komadića tkanine. Jednostavno oblikujte/izrežite tkaninu na komadiće relativno jednakih veličina, ne moraju biti istog oblika, i nižite na konac jedan komadić za drugim i to od većih prema manjima. Na kraju povucite konac da se svi komadići sklupčaju u lopticu, zašijte i zaglavite gropom s donje strane i to je to.
Na mojima su sa stražnje strane kopčice za broš zajedno sa krokodilkom (kao na gornjoj slici) tako da mogu ići i u kosu i na majcu, što vam je draže :)
Osim na opisani način (koji je zapravo jednostavniji, a efekt je vrlo sličan) par sam ih napravila i na način kao na ovom filmiću:
Javite kako su vam ispali :)

3 komentara:

{e-sidora} kaže...

ja sam prošli tjedan radila takve cvjetiće ko luda. postala sam ovisnica! šta si mi napravila.

tina.b. kaže...

;)

Drangulije kaže...

Aha! :) Ja ih pravila po ovom tutorijalu. Samo, koristila sam neki malo krući materijal, pa mi nisu tako pufnasti. Meni su oni za broševe samo... Ali, ovi tvoji su nekako višenameski ;)