16 svibnja 2011

Happy thoughts

Ove broševe sam nedavno radila po narudžbi jedne (očito) vesele i optimistične cure. Baš sam tako dok sam ih radila razmišljala kako nam je svima potrebno malo poticaja i više pozitivnih misli kako bi progurali ovo, vjerujem većini, teško razdoblje. Odlučila sam da će idući izrađeni nakiTIĆ biti pozitivTIĆi! Slobodno dajte prijedloge natpisa u komentarima - što kraće i slađe :)
P.S. Ugodan vam početak radnog tjedna :)

Broj komentara: 7:

{e-sidora} kaže...

Shine, baby!; I feel young! (za malo starije, hehe); Pure joy... Nemam više ideja.

Zondra Art kaže...

Prekrasni su!
Lijep pozdrav:)

Sanja kaže...

Ovi broševi pozivaju na optimizam! Prelijepi su!
Pozzz

Suzana kaže...

Broševi su predivni! Nema veze što si napisala...

A... nakit kaže...

slažem se, slatki su sami po sebi, a čini mi se da si i sama vedra i topla osoba, možda samo riječi tipa : happy, smile, joy, lucky, lips...

Asja kaže...

rock on! let's hear a cheer!
broševi su ne samo otimistični već i su predivni dakako!

tina.b. kaže...

hvala cure moje drage na pohvalama, a i na prijedlozima! Nadam se da će kroz koji dan osvanut koji novi pozitivTIĆ :)