14 svibnja 2011

Jagodica bobica

Evo vam još jedan razlog zbog kojeg volim proljeće - JAGODE! Zamirisale su, zacrvenile se i spremne su za branje. Već par dana uživam u njima i ne mogu ih se zasititi. Da ih je barem malo više.
Najdraže su mi onako friške, blago rashlađene, same jagode, bez ičega. Nekad ih ipak kombiniram sa Ledovim šlag sladoledom, svakako opcija o kojoj možete razmisliti. No jučer sam isprobala vruću voćnu salatu i mislim da će uskoro biti opet na popodnevnom meniu.
Ako vas zanima recepTIĆ evo što vam je činiti - operite jagode, rasjeckajte ih na kolutiće, pospite šećerom i/ili medom, sokom od limuna i  usitnjenom friškom mentom. U frižideru bi se trebale držati kojih sat-dva da puste sok. Kad se to dogodi, uzmite tavicu u koju ćete procijediti njihov sok. Zatim isjeckajte jednu kiselkastu jabuku i jednu bananu na kolutiće (ili drugo voće po želji). Na laganoj vatri u soku od jagoda propasirajte nasjeckano voće. Nakon par minuta će se sve fino, rekli bi kuhari, sjediniti. Prebacite voće u zdjelicu s jagodama, dobro promješajte i to je to. Jedite vruće, meni je bar tako bilo ukusnije.
Ako vam život pita nešto još slađe skuhajte puding od vanilije, poput mene,  i slažite red voća red pudinga. Vjerujte mi, nećete požaliti!
Danas ih nema i tugujem. Čim se prva iduća tura zacrveni isprobat ću ovaj recept! Samo što planiram ubaciti koju jagodu i u smjesu.... a i mentu vjerojatno jer mi ona tako savršeno paše u kombinaciji jagode i bijela čokolada. Mmmmmmljac!
Imate vi koji dobar (čitaj jednosatavan i brz) recept s kraljicama jagodama??

4 komentara:

Zondra Art kaže...

Volim jagode na sve načine!
Zanimljiv prijedlog, vrijedi probati.
Ugodan vikend:)

Asja kaže...

mmmmm, baš mi je ovo otvorilo apetit :) izgleda odlićno!

{e-sidora} kaže...

mljac, mljac, jagode. i ja sam ih jela ovih dana! :)

rea_dxt kaže...

Volim jagode, a mi ih jedemo tako da ih malo pognječimo s viljuškom i pošećerimo i ostavimo da se šećer otopi i pomiješa s tim sokom. Eh, onda to sve fino potamanimo.. :D
Naše jagode još nisu zrele, ali prekjučer sam uspijela pojesti prve dvije! :)