11 svibnja 2011

Mamine maze i tatine princeze

Već neko vrime me privlači ideja da radim stvarTIĆice i za dicu. Par rajfića sam napravila, ali mi se nije činilo fer da dečki nisu uopće zastupljeni u mojoj priči... Nisam tila da bude tako. 
Za vikend, dok sam radila lančić po narudžbi sinula mi je ideja da bi nešto slično mogla iskoristiti i za izradu broševa za dicu, mušku i žensku.
Evo da vidite kako su ispala prva dva, probna, koja očekuju vaše (nadam se pozitivne) reakcije.
Ovaj plavi na točkice je poklon za jednu mamu koja ne zna spol svoje bebe... Ali saznat će vrlo brzo :) Ha, ako joj se ne svidi uvik ga može dat mužiću ;))
Mame, ste za, YES or NO? Biste li vi kitile ovakvim brošićima svoje anđele?
p.s. razmišljala sam da umisto kopčica za brošiće stavim one kvačice koje se zakače za dječji body, a idu uz plastični lanac i dudu. Ima li koja mama/kreativka ideju di ih nabaviti?

Broj komentara: 7:

Zondra Art kaže...

Naravo da bi, prekrasni su!!!
Mogu se koristiti za razne stvari, sve pohvale!
Lijep pozdrav.

rea_dxt kaže...

Dobro, relativno sam mlada i djecu još nemam u planu, ali ovo je doista slatko, tako da ne sumnjam, kad uđem u te vode, još vođena majčinskim osjećajima i hormonima, da ne bi htjela svojem malom biću podariti sve sa ovog svijeta..
Samo naprijed! :)

Asja kaže...

ovo je preslatko! svidjelo bi se i roditeljima i klincima!

Mila kaže...

Ajmeeeeee,divni su broševi!

cherrycolla kaže...

great style:] look at my style :) and my blog ,follow my blog ?
http://divanaurlopie.blogspot.com :) :)

Tina kaže...

Hvala cure na ohrabrenju :**** malo sam se brinula kako će biti prihvaćeni, a sad, nakon pozitivnog odjeka, idem stvarati nove ;)

Tina kaže...

Elos, thanks for stopping by and commenting :)
I love your style too :)