31 svibnja 2011

Operation 'Mr Biciklić'

Javila sam vam da je rastavljen. Sada idem dalje... Evo kratki post da vidite kako napreduju radovi na Mr Bicikliću.
Ogoljen do kosti :) Dragi ga je dobro ostrugo, dignio mu svu ruzinu (hrđu). Posprejali smo ga prvo zaštitnim slojem protiv hrđe, a onda smo ga još prešli mat crnim autolakom, posebno po spojevima. Još imam dvojbe oko boja jer zapravo i nemam nekog velikog izbora. Ne bi tila da bude pretaman i sav u crnom, a opet ne smije bit ni prešaren. Zamislila sam dijelove volana i nekih manjim metalnih dijelova u nijansi bakrene (i to onako da izgleda staro) koju ne mogu naći po dućanima. Bar ne onima u kojima sam bila.
Krenula sam i s oblaganjem. Ide puno bolje/lakše nego sam mislila. Odlučila sam se za Alan Ford prošlogodišnja izdanja koja su išla uz Jutarnji list jer je papir extra tanak, skoro poput salveta. Doduše print je strašno nekvalitetan i čim prolistam par stripova svi prsti mi budu crni od tinte. U kombinaciji s decoupage lipilom rezultira bogatim slojem crnila na noktima. Mala žrtva za fin rezultat ;))
Cila rama je završena, ali neću vam sve odavati.... Slike samo u dijelovima da krajnji rezultat bude veće iznenađenje!
P.S. jučer sam bila malo tužna jer sam na netu pronašla sliku jedne bike oblipljene u strip, doduše šareni, ali ipak... nisam jedina dakle :(

Broj komentara: 8:

eda kaže...

Tina, i ovo malo što si pokazala izgleda savršeno!! čekaj da vide moja djeca, već vidim što mi se sprema...
A ovaj tekst na kraju posta me baš nasmijao... kod briga što negdje na svijetu postoji još jedan sa stripom... i sigurna sam da nije Alan Ford u pitanju:))

Zondra Art kaže...

Mislim da će to biti jedan totalno otkaćeni i jako lijep bicikl kad ga završiš,jedva ćekam nastavak!

Eli kaže...

Ludnica! Kako je ovo dobro. Nema veze što je već netko nešto tako napravio. Sve je to unikat. Ma sigurna sam da u RH nitko nema takav. :) Ja sam oduševljena.

tina.b. kaže...

Utješile ste me... nije strašno što nije prvi, ali bit će jedan i jedini Biciklić!
Joooj, stvarno se nadam da će i ostatak biti dovršen i u voznom stanju za ovo lito :)

rea_dxt kaže...

I ja bi trebala prefarbati svoj bic, ali nemam pojma u koju boju. Htjela sam u neku lilastu, ali opet da ne bude cijeli takav, a moj dragi kaže da je siva boja sasvim ok (da samo obnovim farbu). No vidjet ćemo kako će izgledati na kraju.. Si razmišljala o nekim bijelim šarama na crnoj podlozi, jer ovako mi se čini pretaman?..
Pozz, Rea..

tina.b. kaže...

Moj je prvo trebao biti ljubičasti, pa na točkice ljubičasto-sive, pa na pruge pa...
na kraju sam se odlučila za strip i da sav bude u pomalo retro izdanju. ne želim ga kititi bojama po rami, odlučila sam se isključivo za strip. Možda izgleda malo tamno slikan detalj po detalj(tu se još ljepilo nije osušilo što isto potamnjuje sliku), ali cijela rama ne dava takav dojam, bar ne meni.
Pop of color će biti ponponi što će vijorit s rukohvata.... hehehe, i trakica u mojoj kosi ;))

Asja kaže...

bit će fenomenalan taj Mr Biciklić!

Gabrijela kaže...

:)))) Preodlična ideja!