04 svibnja 2011

Ready for summer!

Prijateljica me nedavno zamolila da joj malo uredim šešir. Oblik mu je fora, ali ukras koji je bio na njemu ni njoj ni meni se nije sviđao pa smo se odlučile za malu promjenu.
Na umu mi je bilo proljeće i lito i glavna misao vodilja je bila da mora biti veselo. Poigrala sam se malo sa cvitićima u pastelnim bojama jer njih preferira. Nisam željela da bude baš pre šareno tako da ga može kombinirati na što više odjeće pa sam pučice (botune) u središtu stavila u boju latica koje su također jednobojne. Još sam dodala i sivu traku kako bi neutralizirala ove pomalo dječje boje.
Prijateljica ima tri kćerke. Ako se šeširić ne svidi njoj uvik ga može proslijedit na mlađu generaciju ;))
A vi cure, što kažete na cvjetne uzorke koji su nas već preplavili po dućanima i ulicama? Za ili protiv?

Broj komentara: 10:

{e-sidora} kaže...

pa dobro si ga preobrazila! :) kad već pitaš, meni se sviđaju lagane, lepršave, prozračne haljine i suknje s motivima sitnih cvjetića na tamnoj podlozi, a vidim da su dućani puni takvih tkanina. pogotovo accessorize vodi u tom trendu!

Zondra Art kaže...

Svaka čast, sada izgleda prekrasno,odličan make over!

Marina kaže...

jako lijepa preobrazba, a kaj se poplave cvjetića tiče, uvijek sam za, ako je kombinirano s ukusom :-)

Drangulije kaže...

Sa tvojim cveticima nekako vise dolazi do izrazaja ceo sesiric. Zivnuo je :)

A... nakit kaže...

uvijek ZA, baš je čio i vedar :))

tina.b. kaže...

Vidim ima nas još koje volimo cvijetni uzorak :) Meni je već godinama među omiljenima - uz točkice i prugice naravno!

StyleToneZagreb kaže...

Odlično si to napravila, super izgleda sad ;)

rea_dxt kaže...

Odlično izgleda, baš mi se sviđa. Pošto sad ne smijem baš na sunce, planiram si i sama nabaviti neki šeširić, a svi su mi tak obični, ništa posebno, dok je ovo odlična ideja za makeover šešira! :)

Asja kaže...

fantastična preobrazba!

tina.b. kaže...

Hvala cure :***