24 lipnja 2011

I wish people would take me seriously....or not!

Isidora je dobila inspiraciju i odlučila organizirati mornarsku trampu. Partnerica mi je bila Ivona koja piše i inspirira sve koji prate njezin blog Izzy Creations pa sam izborom partnerice bila više nego zadovoljna ;) Za izradu dara koji sam joj namjenila inspirirale su me Zoranove etiketice koje sam već ranije spominjala.... A kad sam ja dobila njezin poklon, povezala sam ga, inspirativno, s Nick Cave-om i njegovom 'the ship song' (jer ipak je ovo bio mornarski swap?!)
Svaka sličnost sa stvarnim (slavnim) osobama je namjerna!
P.S. Iako su brci sami za sebe premoćan poklon nisam samo njih dobila.... Isidora se potrudila i napravila mali kolaž izmjenjenih darova pa pogledajte što sam još dobila TU!

Broj komentara: 8:

Marija kaže...

AAA, vidi barba Tić XD Mornarski brkovi su fenomenalni, stigoše u prave ruke, tj. na prave brke ;) Jako mi se dopada tvoj darak Izzy, dobru si inspiraciju imala, kombinacija materijala je genijalna!

Marija kaže...

*barbaTIĆ haha

Nicola kaže...

i love croatia:)your blog is very cute:)

Izzy kaže...

Druga i peta fotka su mi zakon! Super si to smislila i izvela, svaka čast! Morat ću i ja modelirati s tvojom preslatkom ogrlicom! :)

Mary ♥ Mur kaže...


oh.. so nice post.)
Love your blog.))

I now spend a survey of bloggers with such questions.
1. Why did you create a blog?
2. For whom you taking him? Want to be popular?
3. How long will it keep going?

Drangulije kaže...

sjajno! ali bukvalno sve :) od poklona pa do fotografija. odusevljena sam :)

Suzana kaže...

Super ti stoje brkovi bez obzira na koji način ih nosiš. Pruge su naročito šarmantne.

tina.b. kaže...

Hahaha, hvala na komentarima... ohrabrile ste me da ponosno nosim brke ;))