25 lipnja 2011

Imam mali savjet za vas...

...ne idite se kupati na plažu bez debelog hlada u 11 sati! Nije dobra ideja, bez obzira na zaštitni faktor! Rezultat - alergija po (rumenim) obrazima.... Divota!
Al' nije ljeto samo u opeklinama, ima nešto u prugicama, jedrilicama, valovima, ribama....
Danas sam baš ponosna - broj pratiteljica tu na blogu je dostigao stotku!! Hvala svima koji su pomogli da se brojka zaokruži, zaista me razveselite svaki put kad vidim da se pridruži novi član!

Broj komentara: 7:

Just Cake Girl kaže...

Prekrasne su ove fotkice :) Čestitke na 100 !!!! :)))

Rea_nešto kaže...

Čestitke na 100.-om pratitelju! A i mi se veselimo kad objaviš novi post, tako da.. :)
Jednom sam dobila opekline 2. stupnja na leđima jer sam se zanijela u pretraživanju školjkica u plićaku. Opekline su prerasle u ogromne mjehure koje su mi porezali, pa nakon što se to sve zalijepilo za kožu izgledalo je kao zagorene dvije palačinke na ramenima - izgledalo je i boljelo, tj. peklo prestrašno! Tako da od onda itekako pazim kad ću i koliko dugo biti na suncu.

Medena kaže...

čestitka na lijepoj brojci :) :)

opekline, ajme, moj dečko ima tako osjetljivu kožu i zato cijelo prošlo ljeto nismo uopće bili na moru, a u Rijeci smo

Ogrlice su jako slatke

tina.b. kaže...

Hvala na čestitkama :***

Rea, tvoja priča zvuči jako bolno :( Na sreću nisam toliko izgorila, zapravo nisam dobila opekline već mi je izbacila alergija na sunce (kao i svake godine), a bojim se da tome nema nekog lijeka... osim izbjegavat sunce!

Jooj Medena, bit na moru, a ne ić na kupanje :( Ma nađi žensko društvo za plažu, pa shvatit će dragi... :)

an. kaže...

101 je baš simetričan broj :)
Odličan ti je blog, i prelijepi ovi privjesci, kako li ih već nazivaš. Preslatko mi je to kombiniranje materijala! Odlično!

Asja kaže...

Čestitke na sad već koliko vidim 101 followeru :)
Suosjećam s tvojom alergijom, meni se dogodi isto osim ako bar dva tjedna prije sunčanja/kupanja ne počem piti Claritine tablete :(
U svakom slučaju ogrlice su predivne!

tina.b. kaže...

hahaha, An. hvala na simetriji :* i hvala na komplimentima za lančiće :)