18 lipnja 2011

Inspiration post

Ne, nisam zaboravila na blog. Naprotiv. Nisam pisala jer (osim što 7 radnih dana u tjednu ne ostavlja mnogo slobodnog vrimena) nisam napravila ništa novo.
Zapravo, imam par novih, ljetnih, stvarčica koje su u fazi izrade, ali su povezani sa mornarskim swapom pa ne želim Izzy otkriti što će dobiti u paketiću. A opet, kako bi se blog ponajviše trebao baviti nakitom nisam željela postati nešto van te teme (jer već odavno nisam pisala o nakitu). I tako... dok ne završim nove stvarčice (a nadam se da ću sutra) ostavljam vas sa ilustracijama koje su me inspirirale za novu ljetnu kolekciju nakiTIĆa :)
Photo via Spot!
 Photo via Inkdryer Blog
Photo via Wallcoo.net
Photo via Dribbble

Broj komentara: 6:

Zondra Art kaže...

Preslatke ilustracije, sigurna sam da će ti poslužiti kao odlična inspiracija za tvoje radove.

Ugodan vikend:)

Suzana kaže...

Slike su u svakom slučaju inspirativne i jedva čekam da vidim što si napravila.

Medena kaže...

summer sweet summeer :) :)

slike su kao stvorene za onaj moj Sweet Summer swap

a tvoj button je dolepršao na moj blog Medena i na blog Medena Moda

tina.b. kaže...

nadam se danas slikama sa realizacijom inspiracije pa ćemo usporediti :D

Medena hvala na posjeti i hvala na podjeli buttonTIĆa :*

Drangulije kaže...

lepe slicice, bas me zanima sta je to novo sto ces napraviti.
jedva cekam :)

Izzy kaže...

Jedva čekam paketić! Sve je tako misteriozno, a opet slatko! Mister sladoledar mi je najjači... :)