29 lipnja 2011

Oprostite mi....

.... ali ponekad sam pravo žensko - kad vidim miša skočim na stolicu i s nje se ne mičem dok hrabra muška polovica ne riješi problem kako god hoće! Miševi su mi slatki samo nacrtani i dok su daleko, daleko od moje kuće (a pogotovo moje kuhinje)!
Illustrations by Asja Boroš
I oprostite mi mišoljupci, ali ja bi zaista volila da Tom bar jednom ulovi tog Jerry-a... čisto jer shvaćam njegovu agoniju i kako je to zeznut posao zapravo! Još kad vam se mota po kuhinji....?! BLJAK!
Javim vam se kad provjerim i dezinficiram svaku rupicu i kutak u kući!
P.S. mali savjet ako živite u prizemlju (ili u razizemlju, poput mene) - ne ostavljajte otvorene prozore ako na njima nemate mrežicu! Amen!

Broj komentara: 8:

Tatjana kaže...

A joj,sretno!

A... nakit kaže...

sretno u lovu :D

tina.b. kaže...

ulovljen! slijedi čišćenje!

Rea_nešto kaže...

Ma miško nije strašan, jednom mi se nepozvan nastanio u sobi i otkrila sam da imam uljeza tek kad me po noći probudilo škrgljanje. Naime, u posudici sam imala pseće okruglice, jer moj mačak Mačkaus, pravi mican to najviše na svijetu voli ruskati, a miško je osjetio da se tu nalazi nešto fino i pogozbio se. Kad sam otvorila ladicu i vidjela da gospon mišek lijepo sjedi i drži u svojim malim ručicama okruglicu jednu i kako ju škrglja, srce mi se rastopilo od miline. Što ću kad volim te male mucaste živine! :)

Drangulije kaže...

A ne mora samo prozor biti kriv, znaju oni svakojako da se uvuku u kucu :)

tina.b. kaže...

Ahahaha, Rea, dok sam čitala tvoj komentar samo zamišljam sebe u istoj situaciji!?

Da, Drangulije, moji imaju vikendicu okruženu zelenjem i šumom i non stop bojeve s njima vode. Dovoljan je trenutak nepažnje da se uvuku u kakvu rupicu...

Zondra Art kaže...

Da znaš da se i ja bojim miševa, brrr....:I slatki su mi samo u crtićima ali u mojoj kući nikako ne:) Držim fige da ulovite malog lopova.

Ugodan vikend, kiss:)

Villa-loredana kaže...

Meni su baš slatki, nabavi mačka, i sve će to nestati oko kuće, Lea takve stvari redovito sređuje, i donese pred vrata da se pohvali, i zatim taj ulvo završi u kalanlizaciji, oko kuće nema miševa, groznih zelembaća, i normalno bezrepih gušterica, ponekad nadrapaju i prekrasni leptiri. Sretan lov DH. Loredana