10 lipnja 2011

Ovih dana planiram pothvat

Napraviti lutku za šivanje po svojim mjerama! Gledam ovaj video i čini mi se tako jednostavno.... pa rekoh: 'zašto ne?!'. Kladim se ipak da ima nekakva caka :)
Još linkova za izradu lutke kao i ostale savjete vezane za šivanje možete potražiti na odličnom blogu Krpice i konci  
Da li je netko radio svoju lutku, imate koji dobar savjet? Za početak, možete mi pomoći s idejom di da nabavim ovo punjenje (područje Dubrovnika, eventualno Splita) ili čime da ga zamjenim...? Doma imam izrezane spužve pa sam mislila pokušati s njom i to u kombinaciji s pur pjenom... Iako dragi kaže da se pur pjena jako napuše i da će vjerojatno izobličiti napravljenu formu.... Hm, još imam neke ideje da napravim odljev od gipsa, a da cijelo tijelo bude punjeno pur pjenom (nakon što se posuši makla bih gipsani dio i ostalo bi samo punjenje od pur pjene). Malo je više posla, ali bi rezultat mogao biti bolji.
Uglavnom, pomagača sam našla, a to i jest najvažnija stavka, zar ne ;))

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

prijedlog - punjenje možete izvući iz starih plišanih igračaka, ja na buvljaku u Zagrebu kupujem plišane igračke vrlo povoljno, vjerojatno ima nešto slično i u vašoj blizina a ako ne onda pokušajte oglasnik

bensedin art kaže...

Ja pravila lutku, možeš ovde da pogledaš:http://bensedinart.blogspot.com/2010/11/lutka.html i ovde: http://bensedinart.blogspot.com/2010/12/da-vam-predstavim.html
Nisam baš zadovoljna kako je na kraju ispala, nekako je suviše lagana i nestabilna. Punila sam je sundjerom, malo se i deformisala. Kao dekaroacija je skroz ok., ali neke velike koristi i nema:)
Kasnije mi je palo na pamet da bi bilo bolje da sam pronašla nekog ortopeda da me "zagipsa", obline bi bile vernije. I još jedan savet: nemoj da praviš "rukave", za tim nema nikakve potrebe.

Angie kaže...

Ja ću samo izraziti potporu i čestitati na hrabrosti! Nemam nikakav savjet, preteško je to gradivo. Čekam fotke.

Kek's kaže...

meni je isto želja napraviti lutku i ideja koju sam razradila je sa gipsom i pur pjenom. Mislim da je ta varijanta bolja od punjenja sa spužvom, jer je teža i stabilnija. Gips će ustvari uvijek držati formu čime god unutra bilo punjeno, a težinu ima sam po sebi.
Sretno sa ovim poduhvatom!

tina.b. kaže...

cure hvala na pomoći i komentarima!
Bensedin, baš sam jučer gledala tvoj blog i dobro sam se nasmijala (pronašla sam samo ovaj prvi link, tražila sam i gotovu lutku, ali je nisam uspila pronać). Super zabavno pišeš i baš je gušt čitat tvoje postove :)
I ja sam malo dumala i definitivno sam se odlučila za kombinaciju gipsa i pur pjene... nadam se da ćemo brzo krenut u realizaciju pa da vam postam krajnji rezultat :)

Zondra Art kaže...

Samo naprijed sigurna sam da ćeš napraviti prekrasnu lutku!

Kiss.

Asja kaže...

I ja sam sigurna da će tvoj pothvat uroditi odlićnim rezultatom!A i ideja je genijalna! Sretno!

Drangulije kaže...

Isto kao i Tanja (bendesin art) mogu da ti kazem da je problem u toj nestabilnosti, posto je pravila moja sestra i ima ista zapazanja. Mada, ona je cak i nije napunila nesto posebno. Okacila je nekako na vesalicu, ako sam dobro skontala, ali kod tezis stvari se krivi. Imala je ideju da napravi opet lutku i umesto 2 lepljive trake stavi 4. Ja sam je posavetovala da kada je puni (cime god ona misli) dobro "nabije" u svaki deo lutke, tako da nema prostora ni malo. Njoj je palo i na pamet da kada je skine sa sebe, uzme malo redji gips i predje s spolje strane cetkicom, da zadrzi formu. Ali ovaj deo jos nije uradila, pa ne znam sta da ti kazem :)

tina.b. kaže...

Meni se čini da je najvažnije (što se stabilnosti tiče) nači dobro i teško postolje, a taj dio već imam - planiram staviti dio jedne stare stolice koju sam pronašla u garaži od dragog. I da, Drangulije, svakako mislim da je vrlo bitna stavka dobro je natrpati punjenjem (kakvo god ono bilo). Mislim da ćemo mi ić sa tri sloja trake, izrezati kalup i viditi kako drži. Onda je još eventualno preći tankim slojem gipsa. Imamo nekoliko varijanti, valjda će jedna upaliti?!

rea_dxt kaže...

Na žalost, nemam iskustva, ali svakako ti želim sreću u izradi lutke, pogotovo kad već pomoć si pronašla! :)