19 lipnja 2011

Prekrasno popodne na plaži...

...mali photo-shoot koji je rezultirao sa 600injak slika (dragi je bio raspoložen)...
...od kojih je dobar dio otpao na glupiranje...
... bacanje kamenčića u more...
... misli na pučini i sa galebovima u zraku....
... zalazak sunca....
 .... i hladno more (ali taj ćemo detalj zanemarit).
Kako je prošlo vaše nedjeljno popodne?

Broj komentara: 6:

Olija kaže...

super su fotke, ova sa stoplaom je presuper i smiješna :D

lijepo nedjeljno popodne, a neki su učili -.-'

Izzy kaže...

Radno... Lajkam šeširić! :)

{e-sidora} kaže...

upravo sam završila s čišćenjem sobe... ja bi na more sad!

Rea_nešto kaže...

Prošlo je bezveze - u krevetu s podmuklom temperaturom i mučninom, ali nadam se da će se to u vrlo skoro vrijeme itekako promijeniti..
Fotografije su super, odlićan je šeširić, a ova fotka sa stopalom je prekul! :)

Zondra Art kaže...

Uživala sam na moru, u moru i na kopnu:)) Fotkice su ti super, pogotovo ona sa stopalom:)

tina.b. kaže...

Vidim da ste bile vrijedne, uglavnom, pa eto, ako vas tješi - i ja sam u nedjelju u jutro radila pa nije dan bio baš u potpunosti savršen ;)

Rea, nadam se da ćeš brzo ozdraviti :*

Zondra, drago mi je da je tvoje nedjeljno popodne bilo divno poput mog :)