20 srpnja 2011

Chop chop!

Napokon je stigao! Naručen s eBay-a prije nekih 20ak dana sada je konačno u mojim rukama!
Isproban je i reže mali svaka mu čast! Morat ću se trgnut i nekako iskopat koju uru slobodnog vrimena i napravit neki DIY/tutorijal! Bit će nešto s puno rezuckanja ;))

Broj komentara: 11:

Rea_nešto kaže...

Super, a sad jedva čekamo nastavak! :)

Medena kaže...

prvo sam se nasmijala imenu posta, jer moj pasić na točno te riječi ide u napad i grize :) :) mi mu kažemo; Chop Chop (Čop, Čop) i on ko blesav traži koga treba gricnuti hheehhhh......a ovaj alat sam potajno gledala na ebayu sa velikom čežnjom, javi kako radi

MICE TORBICE kaže...

A ja tražim svagdje samo ne tamo!!!

{e-sidora} kaže...

a kak funkcionira? hoću vidjeti rezultate! :)

A... nakit kaže...

pridružujem se Isidori, kako to radi?! :)

Marija kaže...

Takav rotary cutter ima za kupiti u Osijeku u jednoj trgovini, progooglajte ;) Jedino ako s ebaya skup s poštarinom ima povoljnije...

Suzana kaže...

Izgleda cool opako, pokaži nam na čemu i što radi MR Cutter?

tina.b. kaže...

hahaha, očito moram odraditi nastavak što prije!

Sizika, A...Nakit i Suzana - čoper reže tkaninu u nekoliko slojeva. Trebao bi mi olakšat posao koji sa nožicama/škarama poprilično potraje

Good Ghost kaže...

vele tko čeka taj i dočeka, čestitam na uspješnoj kupnji i jedva čekam rezultate tog gospodina u žutom
pozz

Unique Hrebina kaže...

pozdrav...
oprosti kaj upadam s komentarom...al htjela bih iskoristit ovu priliku da Vas sve pozovem na svoj giveaway.. promijenila sam ime bloga iz do-vina u unique-hrebina pa pretpostavljam da se zbog toga za sad odazvala samo jedna osoba... eto uglavnom... molim te da objaviš na svom blogu.
Pozdrav...
Maja
http://unique-hrebina.blogspot.com/2011/08/giveaway-my-second_6053.html

Burme kaže...

Čekamo tutorijal. Izgleda moćno.