08 srpnja 2011

DIY - shirt refashion

Kad imate u kući momka koji u ormaru ima bar 10 košulja, a ni jednu ne nosi, zapitate se kako bi to mogle pretvoriti u svoju korist..... Evo nekoliko ideja ukoliko imate šivaću mašinu (a i spretne ruke)....
Turorijal via One pearl button
tutorijal via Ruffles and roses
Tutorijal via Swamp Yankees
Turorijal via Favecrafts
Tutorijal via Sharon sews
Tutorijal via Label-free
P.S. 'Miško' situacija uspješno okončana....!!

Broj komentara: 8:

A... nakit kaže...

super su, ovo sa suknjom mi je fantazija, sve pohvale...

Suzana kaže...

Bravo! čestitam na super komadima odjeće koji su unikat.

modnialterego kaže...

super ideje!

Andrea kaže...

Ovo je genijalno i nikad mi ne bi palo na pamet!!!

Jolanda kaže...

Originalne kreacije, BRAVOOOOOO!!!!!

Rea_nešto kaže...

Najbolja ideja mi je majica top-mini haljinica od muške košulje, kao i ona slikica suknje ispod. Premrak!!

Olija kaže...

Ajme predobro, obožavam ta preuređenja :D super je.

tina.b. kaže...

morat ću pokušat izvest neku kombinaciju (vj. nešto poput ovog topića na prugice) pa postat.... bit će zanimljivo s obzirom da sam početnik u šivanju?! Moram samo naći neku staaaru košulju koju mi neće bit teško bacit u smeće ako krene eksperiment po zlu ;))