10 srpnja 2011

Too much......or not?

Photo via Life.Every day
Photo via Sparkleshock
Svi imamo granice. Gdje su vaše kad je nakit u pitanju?

Broj komentara: 11:

astrid.york kaže...

znaš kaj, mislila sam da nemam granica, al kad zapeče sunce, skidam sve sa sebe :D
inače, veri najs :D

Maja kaže...

meni je malo too much... ne bi to nosila al bi volila imat doma.. ko malo umjetničko djelo :)

{e-sidora} kaže...

ja sam minimalist po defaultu. ali neki dobro nose i ovak nešto

Villa-loredana kaže...

Prepuštam ukusu, prava remek dijela, a moje godine nalažu minimalizam . Pozdrav. Loredana

Lilly... kaže...

Sve mi prolazi osim svijećnjaka, malo čudno, šta ne? :))

an. kaže...

ja bih nosila ovu tirkiznu. Druge mi se baš ne svidjaju.
Inače sam poklonik mislim da ogromnog nakita koji se nosi uz minimalističku odječu.

Drangulije kaže...

nice :)
prva mala umetnicka dela... kako je neko vec pre mene rekao... (hm, ili mozda i ne tako mala :P)
ja bas volim tako upadljivo i to much, ali ne nosim nista tako, bar za sada...

A... nakit kaže...

slažem se s komentarom kada zaprži i kada upale ove vrućine ne trpim puno toga oko vrata, ruku, ali ova 3 slika mi je nekako, hm može proći ;D

tina.b. kaže...

vidim da su vas komadi (doslovce i u prenesenom značenju) nakita zaintrigirali!
Mišljenja sam da je ovaj i ovakav nakit samo za izabrane i hrabre koji su ga u stanju nositi.... ne mogu ova mala umjetnička djela proć na bilo kome... zar ne?!

Jolanda kaže...

Ovo je famozno!!!!!!

Tatjana kaže...

Meni to much.Vrat bi mi vrisnuo :(