20 kolovoza 2011

Color my life!

Pitate li se vi ponekad - zašto se toga JA nisam sjetila?! Nakit od drvenih bojica - može li što bit genijalnije od ovog?! Zapeo mi je za oko prsten.... morat ću iskopat stare drvene bojice, drvofiks i pilicu i bacit se na posao!
Maria Cristina Bellucci je ime umjetnice koja stvara ove prekrasne stvarčice.

Broj komentara: 13:

Maybe kaže...

savršeno! najbolje što sam vidjela u zadnje vrijeme

eda kaže...

Predobro!! Ideja za deset!

Marina kaže...

totalno forica, mogla bi se i ja poigrati s ovom idejom... hvala na inspiraciji :)

IvaKreativa.com kaže...

Wooow geeenijalno!!!

an. kaže...

Predobro! Moja me djeca stalno mole da im napravim ogrlicu od malenih bojica

Unique Hrebina kaže...

Ovak nekaj definitivno treba isprobat...

Medena kaže...

ideja je predobra, a kako to uspije ovako dobro napraviti??

Zondra Art kaže...

Super ideja, jako mi se sviđa!

Jolanda kaže...

Ovo je fantastično!!!!!!!

Drangulije kaže...

aaaaa, kako je ludo :)
odlicna ideja i da, ja se bas pitam kako mi tako nesto nije do sada palo na pamet... ;)

jedva cekam da vidim tvoju verziju prstena :)

S.Art by S.M. kaže...

Wow kako premoćno izgleda :)

tina.b. kaže...

otprilike imam ideju kako bi mogla ići izrada ovih čuda! Kad uhvatim malo vremena pokušat ću se time zabavit, a onda sve ide na blog ;)

Rea_nešto kaže...

savršeno!! :)