13 kolovoza 2011

DIY - bracelet refashion

Dobro, nije bog zna koji tutorijal, ali kako sam ionako planirala nešto napraviti sa ovim starim narukvicama (koje nisam ni jednom stavila na ruku) odlučila sam poslikati korake. Na kraju sam se zanila i zaboravila slikavati pa je ispalo svega par slika.... al' dobro, ionako nije znanstvena fantastika - uz malo lipila, koji metar satenskih (ili nekih drugih) trakica i malo dobre volje imat ćete nove narukvice u svega par minuta.
Dakle.... nađite stare narukvice koje više ne nosite, uključite pištolj, a kad se dobro ugrije stavite tanki sloj lipila s unutarnje strane narukvice i zalipite početak trakice.
S jednim prstom držite početak trake kako se ne bi odljepio i dalje je namotavajte što čvršće možete i svakih par namotaja s unutarnje strane narukvice kapnite malo ljepila (ako nemate silikonski pištolj poslužit će i super ljepilo; pazite da ne zalipite prste poput vaše biserke).
Na kraju bi trebali dobit nešto poput ovog:
Pada mi na pamet milijun stvari koje možete na ovaj način preurediti, recimo omotati stari rajf i još dodati mašnicu, možda prenamjeniti staru staklenku u prugasti držač za kemiske, ukrasiti kakvu kutijicu ili omotati dio grančica koje ste našli na plaži i staviti ih u vazu (možda onu grančicu za ključeve iz prethodnog posta omotati u trakice umjesto obojati)....drage moje mašti i prstićima na volju!

Broj komentara: 14:

Rea_nešto kaže...

Da, da, vidjela sam to već na više mjesta i sviđa mi se ideja, stare narukvice pretvoriti u nove i još po želji. Baš zgodno!

Unique Hrebina kaže...

kak ti imaš kul pištolicu za ljepilo... ja se sa svojom mučim... nikak da kupim novu... meni se moja strgala i sad radi doslovno na guranje... pa s jednom rukom držim pištolu, drugom guram patronicu i stvarno mi fali još jedna kojom bi manevrirala stvarima koje zapravo želim zalijepit... uffff... a to kuda se sve nisam zalijepila i opekla bolje da ne govorim.. tak da nisi jedina biserka :)
a da... naravno... narukvice su kul.. ja sam to radila sa rajfom i jedina mana te tehnike je da se satenska trakica dosta brzo zahartavi i onda je zbiljam ružna...
Pozdrav

Nicola kaže...

great idea!!:)

Medena kaže...

ja sam to radila s nekim narukvicama i ispadne super, nisam ih baš nešto nosila, jer rijetko nosim nakit, ali još uvijek se drže :) :)

Tea Jurković kaže...

Uuuuu, dobra ideja i izvedba, bravo! Čestitam, ovo je TUTORIAL TJEDNA na Hobbychic-u!

Suzana kaže...

Odličan make over narukvica, može se kombinirati svakako. Čestitam na tutorialu tjedna.

Tatjana kaže...

Odlična ideja i jednostavna(barem tako izgleda)za izradu!Mogućnosti je stvarno puno.

Drangulije kaže...

Zanimljiva je ideja :)
Mozda se cini jednostavna i logicna, ali svakako je dobro sto si je podelila sa nama :)

Jolanda kaže...

Super si se sjetila i lijepo napravila!!!! Like :))

tina.b. kaže...

nisam očekivala ovoliko pohvala na ovako jednostavan tut. Hvala cure!

Unique H., pištolj sam dobila od dragog na poklon! I stvarno je kul (i dragi i pištolj ;)

Tea baš sam počašćena što si me uvrstila u svoju rubriku 'tutorijal tjedna'! Obožavam tvoj blog pa mi je time nagrada još veća! Hvala draga :)

A... nakit kaže...

supač ideja, baš izgledaju cool ;D

eda kaže...

Čestitke na tutorijalu tjedna, zbilja jednostavno, efektno i nadasve iskoristivo na različite načine:))

S.Art by S.M. kaže...

Super ideja morat cu da pokusam :)
Pratimo se..posjeti i ti moj blog.

Asja kaže...

odlićna ideja!