26 kolovoza 2011

Gastro: Metvica + kupine + bijela čokolada = mljac!

Kad su kolači u pitanju moje iskustvo, volja i znanje ne idu puno dalje od palačinki, voćnih salata, eventualno krempita. Zapravo mi se već samopouzdanje poljuljalo lošim izvedbama kremastih kolača koji nikad ne uspiju kako sam zamislila (iako dragi kaže da su jako ukusni, bez obzira što u kremi ima grudvica, ili je krema prerijetka ili je biskvit tvrd....). E, onda sam otkrila, i svima iskreno preporučam, jednostavnu izdradu muffins-a! Virujte mi, teško da mogu ispasti loše. Meni se to još nije dogodilo, a stvarno nisam neki talent kad su kolači u pitanju!
Zadnji koji sam isprobala je ovaj recept s Coolinarike, muffins sa bilom čokoladom i metvicom! Iako metvicu obožavam nikad mi ne bi palo na pamet stavit je u kolače, kamoli u ovoj količini!
G E N I J A L N O! U svoje sam još dodala domaće kupine i za prste polizati su! A kad ih zagrizete unutra su zeleno ljubičasti! Ma super, super!
Jedino ih nisam uspila slikati jer smo ih sve pojeli.... ukrala sam sliku s Coolinarike ;)
P.S. Zna li netko imamo li mi neki izraz za ovu vrstu kolačića?

4 komentara:

Rea_nešto kaže...

Poamerikanizirali smo se totalno, za večinu riječi nemamo adekvatnu hrvatsku riječ.. Ali zato jedemo fine mafine :D

tina.b. kaže...

hehe, da, istina! Ali tako su doooobri!

e-sidora kaže...

da te utješim, osim palačinki i pudinga iz vrećice, ne znam praviti ništa slatko. ali muffine volim. bravo za tebe!

P. kaže...

zvuči prefino!