24 kolovoza 2011

Honestly, WTF?!

Tićoljupci se još uvik pojaljuju/nestaju kako gospodinu Blogeru paše.... odlučila sam to zanemarit u nadi da VI ipak vidite koliko slatkih malih kućica ja imam u toj rubrici ;)
Danas sam vam odlučila predstaviti par DIY projekta s bloga Honestly WTF (zanimljivo kako mu ime odgovara mom stanju uma kad gledam rubriku Tićoljupci?!) na koji sam nedavno naletila i na koji sam se lagano, ali sigurno navukla. Lagane i jednostavne ideje za začiniti već postojeće stvarčice ili napraviti potpuno nove - ako imate volje i vremena evo vam inspiracije:
opaki DIY češljić za hrabre
 narukvice za BFF prijateljice
cvijetni vijenac za hippie i vile
meni omiljen tut. za lančić od orahove kore
narukvica s upletenim maticama

3 komentara:

Suzana kaže...

Lijep odabir si napravila, pogledat ću malo i sama.

Medena kaže...

svratit ču sigurno, hvala ti na inspiraciji.

PS. organizira mali giveaway, bilo bi mi drago da nam se pridružiš :) :)

Zondra Art kaže...

Super preporuka, hvala ti!
Pusa:)