09 kolovoza 2011

Još ste na odmoru?

E, ako jeste iskoristite svoje vrime na plaži i skupite ona lipa bjelkasta drvca koja oblikuje more i kad se vratite doma zaposlite svoje ili rukice svojeg dragog i napravite mala čuda. Možda vam iduće slike posluže kao inspiracija....
Craft-arts - tutorijal
A tko zna,  uz malo mašte i dovoljne količine naplavina možda vas rukice odvedu u ovom čarobnom smjeru...

Broj komentara: 14:

Gabrijela kaže...

Ovaj sat je prekrasan

eda kaže...

Koje genijalne ideje na jednom mjestu!!
Glasam za Tatjanu:))

Unique Hrebina kaže...

kak je lijep sat.... a tek ovaj kaj to već je za ključeve... predobro

Jolanda kaže...

Ovo zgleda fenomenalno!!!!!

Andrea kaže...

Naravno da i ja glasam za Tatjanu...njene kućice su ipak nenadmašne... Lijep pozdrav :))

an. kaže...

Stambeno naselje je br. 1! Držač za ključeve morat će se smjestiti u svaku kućicu :)

Zondra Art kaže...

Prekrasne ideje,prekrasne!

Angie kaže...

Inače sam slaba na te naplavine, ovo me je oduševilo... Tatjana rules, a i sat mi je će-će....

Drangulije kaže...

super su predlozi :)

tina.b. kaže...

ja ih isto skupljam, ali još nisam ništa napravila.... u planu je bila izrada velikog srca kojeg bi stavila poviše kreveta... izrada je ispala ipak malo teža nego sam se nadala

Medena kaže...

sat je kao iz bajke :) :)

Tatjana kaže...

Čim sam vidjela naplavine,morala sam skoknuti.Srce mi je prezakon i vjerojatno ću ga iskoristiti,i vješalicu,a za konje ne mogu vjerovati da su "pravi".Toliko sam se ufurala da mi se čini kao da sam to već i radila :))

A... nakit kaže...

sve mi izgleda predobro, ono srdašce mi je jako lajk, a niš, na plažu i na posao... ;D

Rea_nešto kaže...

Vau, ovi koji su me oduševili, to je prava umjetnost! I hvala na ovom postu i slikicama, puno toga mi se svidjelo..