08 kolovoza 2011

Punpuni

Tako ih mi na Pelješcu zovemo, a u Americi su poznati kao pom poms! K'o mala sam ih radila s mamom tako da bi izrezali dva kolutića od kartona oko kojih bi omotali vunu, a onda ih po rubovima izrezali i zavezali - TUTORIJAL
Zamislite, Ameri imaju spravicu i za njihovu izradu! Neki dan sam je pronašla na eBayu! (video tutorijal u nastavku)
I ne samo to, imaju ih i u obliku srca!
 Cijena im i nije mala jer je poštarina skupa.....ali, kako da im odolim?!

Broj komentara: 8:

Medena kaže...

ameri 10 god ispred nas, a 100 što se tiče crafts-a :) :)

Rea_nešto kaže...

Da, sve samo u Americi, a ako i ima kod nas išta, onda košta ko sv. Petra kajgana! Meni je mama radila taj čićur za kapu.. :))

Zondra Art kaže...

Cool i ja sam ih radila kao mala:)

Isidora kaže...

ja sam nosila vunene kapice s tim cofekima, jako sam ih voljela. :)

eda kaže...

Ja sam ih nekada vezala za džempere, šalove, torbe... doduše, nisam nikada imala pumpun u obliku srca:))

Gabrijela kaže...

Mi smo to radili u osnovnoj prije... uf, 20 godina :D a i vrlo ih je lako izraditi

Unique Hrebina kaže...

samo ja ih još nisam probala radit... sad kad dođe zima onda... a kaj se amera tiće... ma oni su samo lijeni... s obzirom da su izmislili vilicu ta špagete koja se sama vrti i namata špagete i kornet koji se sam vrti pa je potrebno samo jeziki spružit onda ni ovo s pomponima ne čudi... ja bum svoje probala s kartonom... the old fashion way:)

http://unique-hrebina.blogspot.com/

tina.b. kaže...

hehehe, i ja sam mišljenja da su malo lijeni i da za sve trebaju spravicu.... čini mi se da je tako (pre)lako biti crafter... di je tu čar stvaranja?!