03 kolovoza 2011

simple is beautiful

Mislim da dugo nisam vidila nešto ovako jednostavno, a tako upečatljivo. Ponekad je stvarno manje više!
 Color me Katie - na ovaj blog morate svratiti!
P.S. Ovaj misec sam odlučila postati češće (iako su razlozi prošlomjesečnog zabušavanja opravdani), ali ne svoje radove (jer ništa novo nisam napravila već skoro cili misec, a sudeći po rasporedu vjerojatno ni neću još neko vrime) već radove koji me inspiriraju i oduševljavaju. Mislim da je to najbolji način da ne zapustim blog na dodatnih misec dana :)

Broj komentara: 10:

Rea_nešto kaže...

a zbog svoje blokade ću vjerojatno to i sama morati raditi, jer ionako tragam za inspiracijom..

Jolanda kaže...

Dogodi se draga i meni često blokada.... Al' ne daj se !!!!!!

tina.b. kaže...

mene više muči nedostatak vremena nego volje.... ah, doć će jesen, a ja ću ostat bez posla pa će onda vrimena bit na pretek, onda neću imat izgovora za ne postanje ;)

Villa-loredana kaže...

Ništa zato drage, i linkove koje postavite dobro dođu, sve je dobro znati, vidjeti, učiti i pokušati kreirati. Pozdjrav. Loredana

Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.