23 rujna 2011

7,6,5...

još koji dan i moj sezonski poso je odrađen! Nadam se malom odmoru od sezone, a onda se opet u potpunosti posvećujem nakiTIĆu, a i blogu.... Imam nekih novih stvari u planu, ali me za početak čeka sređivanje Fejs stranice i albuma na njoj. Čak su i nove posjetnice i škartoci za pakiranje u izradi, radi ih Sizika ili ti ga e-sidora!
Koliko god mi je teško što lito završava i što dani opasno postaju kraći toliko mi je drago što ću konačno imati vrimena posvetiti se stvarima koje volim, a za koje ovih zadnjih miseci i nisam imala vrimena.


Tako drage moje cure, kroz koji dan očekujte više živosti na ovim stranicama, bilo je krajnje vrime ;)

4 komentara:

Suzana kaže...

Strpljivo čekamo još 7,6,5,,,,0! Voila!

Drangulije kaže...

Cekamo :)

Isidora kaže...

o, da. upravo coreliziram. :)

Rea kaže...

Super, jedva čekamo! ;)