05 rujna 2011

DIY - grater not used in kitchen

Fun, fun, fun!!! To je sve što mi pada na pamet kad pogledam što sve ljudi uspiju prenamjeniti i oživiti! U ovom slučaju - ribež na par načina.....
Photo via Papernstitch
Photo via Recyclart
Photo via Groovepress
Photo via Vi.sualize
Photo via Crafterholic
I još jedna zgodna ideja za one kojima prije nije palo na pamet (ja sam ovo radila sa grubljim brusnim papirom... vjerujem da je ovako puno brže):

Broj komentara: 12:

Unique Hrebina kaže...

ajme... ove ribežaljiće ko lampe sam već negdi vidla... i ne bi se žalila da ih imam u kuhinji... baš su super kul

Medena kaže...

ovo kao stalak za nakit već imam spremljeno negdje u arhivi inspiracija :) :)

Rea_nešto kaže...

Također, ribež kao stalak za nakit sam već i ja vidjela, ali nevjerojatna mi je ideja uzeti ribež kao svjetiljke ili kao stalak za bojice.. Kako li su ljudi ssamo maštoviti i kreativni!

Villa-loredana kaže...

A ća imam za reć, meni su najlipše lampadine, pozdrav. Loredana

Tatjana kaže...

Meni je ovo sve redom odlično!

an. kaže...

Aaaaaa! Sigurno sigurno ću ukrasti ideju za lampe za kuhinju na selu. Predobro!

Jolanda kaže...

Još jedan glas za lampe!!!!!!
Ovo je ludilo :))

LadyA kaže...

divni postovi..
napokon sam u obilasku dragih mi prijatelja,
dugo nisam bila..PUSA!!!

Zondra Art kaže...

I meni se sviđa lampa!:)
Odličan i zanimljiv izbor!

tina.b. kaže...

Ako k'o kopira lampu ili što drugo nek pošalje sliku da je ubacim u post ;)

moonea kaže...

ako je itko gledao Lude 70'te onda su mu možda lampe poznate iz te serije jer Kitty i Red imaju 3-4 takve u kuhinji :)

A... nakit kaže...

ovaj stalak za naušnice je predobar, fora...