01 rujna 2011

DIY - naušnice

Volite li od starih stvari raditi nove? Od komada nakita koji ne nosite napraviti novi? Evo kako sam ja sredila stare drvene perle koje mi je prijateljica dala (a bile su dio neke ogrlice) i pretvorila ih u naušnice!
Znači, trebaju vam perle s nešto većom rupom u sredini, deblji konac i igla, kliješta, nožice, ukrasna igla i kukice za naušnice - ja sam još dodala satenske mašne i ukrasne perle.
Započmite omatati kuglicu koncem tako da provučete jedan kraj kroz drugi i grop (ili tiga čvor) ugurate u rupu tako da se ne vidi.
Dalje namatate konac tako da jednim prstom držite namotaje na mistu, a drugom provlačite iglicu kroz rupu.
Kad ste gotovi s namatanjem svežite grop s jedne strane. Nije toliko bitno kako izgleda i/ili ako se vidi jer će ga ukrasna igla ionako zakloniti. Provučete iglu kroz kuglicu i nižete dalje što želite....
Ja sam se odlučila za mašnicu. Prvo izrežete dva jednaka komada trakice tako da i mašne budu jednake. Rubove spalite upaljačem da se ne suču. Presavijete trakicu kao gore na slici, u znak lige protiv raka.
Zatim onaj gornji ispupčeni dio pritisnete uz mjesto gdje se križaju dvije strane trakice. Kroz sjecište provučete iglicu i namotate konac par puta.
 Kroz zadnji namot provučete još jednom konac i tako napravite grop.
 Još kliještima napraviti kružić od ostatka igle, staviti kukicu i naušnice su gotove!
Slikati samu sebe s naušnicom nije baš najlakši posao, bojim se da je ovo najbolja slika koju sam uspila napraviti! Uhvatit ću dragog pa možda ubacim novu :)

Broj komentara: 19:

P. kaže...

preslatke su! imam doma milijun takvih perli, hvala na ideji :)

Nicola kaže...

beautiful earrings:)

an. kaže...

Stvarno je preslatko prelijepa!

Andjela kaže...

Predivna ideja, transformacija je neverovatna :)!

Goge kaže...

odlična ideja

Olija kaže...

Ajme preslatke su!

Pozdrav!

e-sidora kaže...

ja ti to ne znam napraviti. :( super je ova zelena, tako je barokna nekako došla, otmjena!

Rea_nešto kaže...

Aaaaaa, pa ovo izgleda tako fenomenalno!! Morat ću prvom prilikom probati nešto tako izraditi! Hvala na tutorijalu!! :)

eda kaže...

Tutorijal odličan, sve jasno kao dan, ali mi se opet čini nemoguća misija... jednostavno za nakit imam dvije lijeve:((

Medena kaže...

isprobat ću ga, hvala na tutorialu, zelena i lila su me oduševile, spoj boja koji je veoma efektan i prekrasno ti je ispalo :) :)

Angie kaže...

Stvarno su odlične.... ideju ću svakako iskoristiti....

tina.b. kaže...

Hvala curke! Javite ako isprobate :)

ankh kaže...

Super, hvala! Kako dobra ideja in krasen rezultat.

A... nakit kaže...

mašta čini čuda, supač su ispale! :)

Nika kaže...

Jako lijep uradak. Kad ti to ovako prikažeš izgleda jednostavno, ali znam da nije jer meni s tim namatanjem konca oko perle ispadne pravi đumbus...

tina.b. kaže...

Ma nije uopće komplicirano, samo je bitna stvar da je rupa kroz perlu dovoljno široka jer se na kraju dosta suzi dok prođu svi namotaji/končići kroz nju!

Tatjana kaže...

Pa ovo je pravi bonbončić tina b.!preslatko!!!!

Suzana kaže...

Jako elegantno i jedinstveno. Slika je super. Tutorial je jako precizan i ok! Hvala lijepo!

MICE TORBICE kaže...

Prekokrasnooooooooo..mjauuuuuuuuu::)