15 rujna 2011

DIY - origami kuverte

Već par dana imam užasnu želju da nešto stvorim, korisno i u kratkom vrimenu! Da, malo sam se ograničila kriterijima...no tad mi je palo na pamet da bih mogla napraviti kuverte. Iskopala sam s neta razne šablone, pripremila nožice i lipilo, no prije rezuckanja naletila sam na ovaj video...
...i odlučila da iskušam origami sriću! Do sad sam samo na nekim blogovima naletila na origami foto tutorijale koje nisam mogla nikako pohvatati, ali ovaj video je savršen za nekog tko se prvi put susreće s tehnikom slaganja papira. Stvano nisam maher kad je papir u pitanju, ali sam na ove kuvertice tako ponosna jer su ispale super!
 I onda sam se malo okuražila mišlju ''neš' ti, ovako mogu napravit što god hoću''.... našla sam video tut. kako napravit sovu i krenula i u tu ekspediciju....
Bojim se da sam se malo precjenila, ili potcjenila origami tehniku, kako god hoćete! Još sam dobro i pratila, ali kad sam došla do krila nešto sam zbrčkala tako da ni okice i perje na grudima nisu pomogli da sova izgleda dobro. Ali, nije bitno, otkrila sam origami i mislim da ću mu se uskoro opet vratit s novim pokušajem....

Broj komentara: 10:

Tincha kaže...

Super su ispale kovertice, a ni sova nije ispala loše.

Marija kaže...

Odličan odabir origami modela kuverte :D I ja sam ju naučila raditi s tog videa makar inače preferiram dijagrame. Tek sam kasnije našla dijagram i skužila da taj model često zovu 'bar envelope'. Radila sam takve bijele kuverte od A3 formata u sklopu pozivnica za vjenčanje na kojem sam bila kuma :)
O sovama otom-potom, ovdje je više kriv model, nego tvoje umijeće ;)

Rea_nešto kaže...

Kuverte su preslatke! A ja origami obožavam vrlo, vrlo. Što se sove tiče, sigurno su bile loše upute.

Suzana kaže...

Koverte su prva liga. Sova je lijepa i sigurno zna hukati.

Isidora kaže...

svi smo se pojapanili ovih dana. sve je kriv onaj makro-mikro... :) meni su koverte ekstra zakon, a sova liči na sovu ne znam šta bi ti htjela!? :)

Tatjana kaže...

koverte kao koverte,ali sova,je već nešto više i posebno!

Drangulije kaže...

Pravila i ja po nekom tutorijalu sa YouTuba, ali sam uvidela da su jako male :D Mogu da saljem samo mindjuse u njima ;) i mozda neku ogrlicu...
Tako da sada pravim po nekom svom nahodjenju, one najjednostavnije, ali malo obradim ivice cik-cak makazama... Vidim da se to jako dopalo mojim musterijama :) Kazu da sam upotpunila ceo ugodjaj rucnog rada :)
Doduse, da me ovi na posti ne gledaju tako cudno mozda bih tako i cesce slala... Ovako s vremena na vreme ipak posaljem u njihovoj standardnoj koverti :P

tina.b. kaže...

Ma sova je promašaj, drugi put ću je radit od mekšeg papira pa možda ispadne bolja...

Drangulije - ne planiram slati nakiTIĆ u ovim kuvertama, one će bit prilog uz kupnju, u njih ću vjerojatno stavljati male zahvalnice

Asja kaže...

i kuverte i sovica su super! jedva čekam vidjet tvoje nove origami pothvate!

Unique Hrebina kaže...

dopadaju mi se kuvertice... inaće mku mučim s njima... uglavnom... hvala na videu :)