29 rujna 2011

Hey ho, let's go!!

 Kakav tata takav sin - tatin sin
Ne biste virovali koliko izrezivanje slova za ove broševe oduzme vrimena!? Nema veze, zabavilo me i sretna sam konačnim rezultatom!
Sinoć sam razmišljala kako da poslikam ove dječje brošTIĆe i onda sam jutros ukrala dragom par bonbona, autić, a onda i ostale slatke stvari po kući i napravila mali foto session! Bitno mi je bilo da je veselo i razigrano, drugačije od uobičajenih fotografija koje radim. Što vam se čini od fotki?

Broj komentara: 10:

Nicola kaže...

ooh,its cuute:)

e-sidora kaže...

meni je preslatko!!!

Unique Hrebina kaže...

preslatko je... ali mi je trebalo malo vremena da skuim da si zapravo slikala brošeke... hehehehehhehehe al to sam ja malo zvihrana :)

Asja kaže...

super je ispalo i broševi i fotke!

Angie kaže...

Ludnica su i broševi i fotke.... Lajkam!

Tatjana kaže...

Baš sam se nasmijala,preslatko je!

Drangulije kaže...

Hehehe, exta... Fotke za 5 :)
Samo tako nastavi, jer ovako odlicno prikazes ono sto radis :)

Tincha kaže...

Super su, i broševi i fotke.

tina.b. kaže...

Hvala cure na poticaju!

Unique Hrebina, hvala na konstruktivnom komentaru.... na Fejsu sam nadodala slike zumiranih broševa, čisto da ne bi bilo zabune što slikavam ;)

Rea kaže...

Odmah sam skužila ova slova na boševima i pitala se nije valjda da je to pojedinačno rezano, jer ja ne bi imala živaca za to.. Uglavnom slatko skroz!