26 rujna 2011

Nešto se dobro kuha...

...ali nije Magi juha ;)
Već dugo nisam ništa radila vezano uz nakiTIĆ pa mi se čini da sam malo izašla iz štosa! Bez inspiracije sam sila za stol i odlučila napraviti bar jedan cviTIĆ, samo da se pokrenem. Na kraju sam napravila cili vrt!

Broj komentara: 11:

Marija kaže...
Autor je uklonio komentar.
Marija kaže...

Bravo za cvjetni vrTIĆ, traper i žive boje odlično idu skupa :)

Isidora kaže...

Tako treba!

Rea kaže...

Tako to ide, napraviš nešto i onda inspiracija na iđe i onda nemoš stati. :)

Tatjana kaže...

Dobro si ti to gnojila i zalijevala kad je toliko toga lijepog izraslo!

Suzana kaže...

Instant vrt je predivan. Boje su mi super jer su žive i razigrane.

Villa-loredana kaže...

jako puno lipih stvari i pohvala za tvoj flower garden. Pozdrav. Loredana

Jolanda kaže...

Najbolji "posao" napravim kad nemam inspiracije :))))
Tvoj vrt mi je predivan!!!! Boje - pun pogodak!!!!

Lp

an. kaže...

... i sad čekamo da vidimo kuda će TIĆ odnijeti cvjeTIĆ :) Pusa!

Drangulije kaže...

Ah da luda inspiracija :) Tačno znam kako ti je :)
Uzivaj i stvaraj...

tina.b. kaže...

:) Hvala drage moje! Pretvorila sam ih u prstenje i rajfove! Ali prije fotkanja moram srediti nokte i kosu ;))