30 rujna 2011

Ringoling!

Neki dan smo imali poplavu u kući - procurio bojler, po ciloj špajzi (ostavi) i kuhinji! Nije to tako loša stvar  jer sam, dok sam vadila sve stvari van na suho, pronašla stalak za fotoaparat na koji sam skroz zaboravila. Tako, sada, mogu slikati samu sebe s malo više preciznosti od 'otprilike'.
Znate već da razmišljam neko vrime da dam novi karakter nakiTIĆu na slikama. Odlučila sam iskoristiti stalak i pun ormar kako bi napravila 'it' kombinaciju za svaki prsten! Čini mi se da su dobro ispale slike, iako nisam najsigurnija koliko dobro se vidi prstenje i da li je jasno da je ono bit svake fotografije?!
Možda mislite da je ovakav (slika poviše) način prikaza prstena bolji/jasniji?

Broj komentara: 7:

P. kaže...

preslatki su svi :D

e-sidora kaže...

ma strašna si. dobre su ti one ideje s kombinacijama od tri fotke - cijeli prsten, pa na modelu i makro. sve su ti ove fotke super.

Drangulije kaže...

Odlicno!
Ja sam se isto tako nadala da cu imati vremena za kombinacije iz svoga oramara, ali posle se pokazalo da i pored stalka, ja ne umem samu sebe da slikam... Na kraju cu zaista i patiti za svojim prvim aparaticem :) skroz obicnim... Ovaj kao daje bolje fotke, ali, ali...
Naravno, niko nece da mi pozira :( smrc... Pa skidam slike sa neta i kombinujem.
Tvoje slike su velika petica :) Odlicno si sve pokazala/ prikazala, super je kadrirano. Mislim ovo jeste moje amatersko misljenje... :) Ali valjda necemu vredi :)

Suzana kaže...

Sve je jasno i odlično odrađeno.

tina.b. kaže...

Sizika, na te kombinacije od po tri slike u jednoj sam ponosna najviše iz razloga što sam samouki naučnik photoshopa! Znam da nije znanstvena fantastika, ali je meni to bio popriličan zalogaj za savladati.

Drangulije, ne spominji mi modele - nemam ih za li(je)ka! Ponekad uspijem rodicu nagovorit da pozira, ali ne izdrži jadna dugo pa se opet sve svede na mene! Oduzme mi to dosta vrimena, ali ako sam raspoložena može bit zabavno smišljat kombinacije... neku robu drugačije najvjerojatnije ni neću izvuć iz ormara :D

Hvala Suzana i P.

Zondra Art kaže...

Svaka čast, oduševila si me ovim novim radovima!
Jako lijepo i elegantno!

Ugodan vikend ti želim.

Rea kaže...

Sviđa mi se prstenje, ali i kako si to sve ukomponirala a fotkama, nijanse odječe i nakita.. Odlično!