22 listopada 2011

Broševi? Da! I to dupli

Ovih dana sam radila duple broševe... To su mi prvi takvi i mislim da ću ih ubuduće radit još jer su jaaako zabavni! Sad, slikavanje uz kišu vani i buru i nije tako zabavno. Da, reći ćete 'pa slikaj se u kući'... na (prije svega moju) žalost to nije moguće zbog nedostatka svitla budući da živim u razizemlju. Iskušavala sam doduše svitlo na katu poviše, ali džaba, ništa ne može zaminit vanjsko dnevno svitlo. Reflektor možda?!

Broj komentara: 11:

Suzana kaže...

Jako su dobri broševi, boje su famozno pomiješane. Izazov fotkanja je uspio jer su slike dobre-sve se lijepo vidi a ti si lijepa kao i uvijek.

tina.b. kaže...

Hvala ti Suzana! Danas se nekako nisam tako osjećala, ali sam ih tila poslikat i pokazat čim čim prije :*

Zondra Art kaže...

Baš mi se sviđaju broševi! Napravila si odličan posao:) uživaj u vikendu..pozdravvvv:)

e-sidora kaže...

osim tebe i broševa, super su mi ove pozadine tj. tkanine na kojima slikaš odnosno koje su iza tebe. lajkam!

Olija kaže...

Broševi su ti prekul, i odlično ih predstavljaš!

Pozdrav

by pure kaže...

super su ti broševi tako razdvojeni, odlična ideja!

LadyA kaže...

YES SIR je zaaakonn!!!
Svi su originalni i odlični,
PUSA VELIKA!

Rea kaže...

Super izgledaju ovi dupli broševi, baš su originalni. A i jako mi se sviđaju fotografije, tj. kako si to sve odlično ukomponirala. :)

Drangulije kaže...

Divni su svi ovi novi brosevi :) Samo tako i nastavi...

A sto se tice slikanja, jeste tesko unutra, zbog svetla, a sada ce ti biti jos teze, jer si imas zivi model ;)...
Ovo kazem iz razloga sto je lakse kada slikas nesto staticno, a unutra si, jer samo podesis aparat na duzu expozociju i to je to... E sada, kako ti da se ne pomeris na duze, da bi slika bila cista :) eeee to ne znam... Ja pokusavala, ali mi nije uspelo.
Mada, ima neke fore, samo ih treba dokuciti... Ja iscitavam razlicite knjige, pa cim nesto saznam, javljam :)

tina.b. kaže...

Hvala drage moje na komplimentima... Divne ste <3

Drangulije, ma ja ti imam najobičniji mali digitalni aparat star već poprilično godina tako da s njime u zatvorenom prostoru slike izgledaju uglavnom katastrofalno. No dobro, sad kad sam krenula ovim putem nema nazad - živio živi model i smrzavanje ;)

Asja kaže...

sve je fenomenalno, i broševi i fotke!