20 listopada 2011

DIY - igličnjak :)

Već dugo vrimena razmišljam kako stvaaarno moram napravit ono malo spužvasto u što se ubadaju igle i batučice. Pošto ne znam kako se to zapravo zove, a nezgodno ga je spominjat kao 'ono malo spužvasto u što se ubadaju igle i batučice', onda sam smislila naziv - IGLIČNJAK!
Uglavnom, sad kad smo to raščistile, evo kako sam ga konačno napravila!
Kutijicu od čipsa sam za početak oprala da vidim hoće li se raspast. Očito, izdražala je! Onda sam je obojala u bijelo kao temeljnu boju, pa sam na bijelu dodala pruge u plavim nijansama. Gledala sam na YouTubeu kako koristit kist u one stroke tehnici pa sam se malo igrala. Onda sam ga do pola napunila kamnčićima s plaže kako bi bio stabilniji. Zatim sam ga počela oblačit - prvo čipkasta košuljica, pa modra leptir mašna i na kraju plavo bijeli sako :) Za punjenje je poslužila dobra stara spužva za pranje suđa, a sve skupa sam lipila pištoljem sa silikonskim patronama. Da ne duljim, evo kako je ispao na kraju:

Broj komentara: 15:

Sanjushka kaže...

Jako lijepo

Rea kaže...

Super izgleda, meni se baš sviđa! :)

tyna kaže...

Supac!

e-sidora kaže...

dobar ti je taj igličnjak.

Nicola kaže...

wow good idea:)

Drangulije kaže...

super, svidja mi se kako si ga obojala :) efektno je ispao :)

Suzana kaže...

Jedinstveno,slatko i neponovljivo, praktično nadasve!

MICE TORBICE kaže...

Igličnjak je superigličast,a kako je moja partnerica izrazila želju za takvim poklončićem baš si me super insipirala i ja ću joj napraviti nešto slično!!

tina.b. kaže...

Drago mi je da vam se sviđa i Mice Torbice da sam te inspirirala :)
Nego, zna li koja od vas kako se igličnjak zapravo službeno zove?

naldor kaže...

odlicna je!! koliko sam ja upucena zove se jastucic za igle ...barem kod nas ( slavonija ) :)

Olija kaže...

Jako ti je lijepo ispalo, ja već dugo to planiram napraviti! Valjda budem, nadam se da će ispasti krasna kao tvoja :)

Pozdrav!

tina.b. kaže...

Daaa, jastučić za igle :) Hvala!

Zondra Art kaže...

Prekrasno, sve pohvale! Ideja ti je odlična,bravo!

cleo kaže...

odlična ideja i izvedba. .

Tatjana kaže...

Ovo je tako preslatko,na način kako si kombinirala čipku,uzorke i boju!Ono baš slatko.