17 listopada 2011

DIY: školski ormarić, prije i poslije

Hajde, priznajte, i vi ste gledale Beverly Hills, patile za Dylanom i bile ljubomorne na Brendu i njezine suknjice cvjetnog uzorka! Niste? Onda sam samo ja....
Dobro, nije to bila poanta priče nego oni metalni ormarići oko kojih su se svi skupljali priko velikog odmora ili prije školskog zvona, a vrata su im uvik bila ukrašena kakvim papirićima, razglednicama i štatijaznamčimesvene! Sjećam se da sam i ja u školskim danima tila takav ormarić da mogu simpatiju ćirit između onih rupica na vratima.... Hehehe, slatka su to bila vrimena!!
Kad sam pronašla metalni ormarić odmah sam se toga sjetila i poželila da ga uredim po svom guštu i ispunim davnu želju - za školskim ormarićem :)
Evo kako je izgledo prije uređenja:
Vlasnik je očito bio ljubitelj Madonne :)
Dragi mi je pomogao u brušenju ruzine i pituravanju, a i dodao mi je još polica kako bi što bolje iskoristila prostor pošto je ormarić dosta dubok. Ispada da sam ja odradila manji dio posla s ljepljenjem izrezaka iz novina. Nastojala sam da bude sličan onom metalnom sanduku koji sam radila prije lita kako bi mogli funkcionirat kao komplet. Uglavnom, u njega sam potrpala brdo stvari koje su prije stajale na radnom stolu tako da sad radni dio boravka izgleda puno urednije nego prije (barem kad ne radim na njemu :).
Imamo još par ovakvih ormarića pa ću uskoro krenuti s preuređenjem još jednog, ovaj put za dragog i njegove stvari :)

Broj komentara: 8:

eda kaže...

Aaaa, kako si ga dobro uredila!!!
Sve pohvale, izgleda fantastično odlično ti se uklopio u prostor!!

e-sidora kaže...

Odlično izgleda. Bravo majstori!

Zondra Art kaže...

Krasno izgleda, sve pohvale!

Lijep pozdrav.

by pure kaže...

odlično si to napravila! svaka čast. preobrazba je za ne povjerovat!

Tatjana kaže...

Imala si pravo,ovaj kutak je savršen,a ormari su...svaka čast,ideja je predobra!

Rea kaže...

Meni se super sviđa promjena!

tina.b. kaže...

Hvala.... ali mi isto prešućujete Dylana :D

Nika kaže...

Pa to je pravo osvježenje! Bravo za ovu suradnju u paru!