23 listopada 2011

DIY Sponzoruša

Skinut ću ti zvijezde s neba! - rekao joj je. Prazne riječi - brzo je odgovorila.

Reci mi onda koji je ključ, kako do tvog srca? - upitao ju je.

 Kupi mi mašinu za šivanje. - hladnokrvno je odgovorila. Bila je to ljubav!
The end!

Broj komentara: 7:

Olija kaže...

Haha...kul :D

nives kaže...

jako lijepo, svi vasi radovi mi se jako sviđaju i vaša kreativnost, posjetite moj blog ja imače heklam imam malo heklanog nakita pa mozđa dobijete inspiraciju mada vam netreba jer ste vrlo kreativni.. pozdrav

Suzana kaže...

Konkretna ljubav-nema šta. I živjeli su dugo i sretno jer mašina je prela dok su ruke sastavljale predivne broševe.

Tatjana kaže...

Cijela prezentacija SJAJNA!Clap-clap!

Drangulije kaže...

Odlicno! I vise od toga...
Poslednji brosic je tako harmonican i PREEElep, da ne znam kako da ispoljim svoje odusevljenje... :)

tina.b. kaže...

:) Hvala cure na komentarima
Nives, svratit ću na blog :)

Sandra Z kaže...

Ma odlično! Sve, od uvoda, zapleta i sretnog raspleta. Naravno, broševi su za deset.
Lijep pozdrav :))