21 listopada 2011

Etsy ili Woohoo pitanje je sad

Kako sam opet nezaposlena višak slobodnog vrimena koristim, a znate već, na slikavanje nakiTIĆa, sređivanje albuma na Fejsu, a jučer sam se pozabavila i profilom na Krpi. Prijavljena sam pod Moj nakiTIĆ, naravno, pa se i tamo možemo družiti :)
Razmišljam još da se prijavim na neku stranicu s online prodajom, zapravo se dvoumim između Etsyija i Woohooa... Svoje mišljenje ili savjet ostavite u komentarima ili mi pišite na tince2707@gmail.com. Unaprid vam zahvaljujem na pomoći :)
Također bi volila, za one dane kad je inspiracija na 'low', da mi pomognete s temama koje vas zanimaju i o kojima biste voljeli pročitati više, što vam se ne sviđa na blogu, što mislite da bi tribala prominit... Iako mi blog dođe ko svojevrsni ispušni ventil, toliko ga pišem i radi vas i povratna informacija bi mi mnogo značila.

Eto, do idućeg posta vas ostavljam s par novih slikica 'starih' broševa. Obećavam, ovo su zadnje slike nakita koji ste već vidile... od sada samo nove stvarTIĆice :)

Broj komentara: 11:

Sanjushka kaže...

Ma model ti je za 10!

El Sotaescala kaže...

me encantan estos broques. Son muy bonitos.

roser

tena kaže...

Nemam odgovor na tvoje pitanje u pravom smislu riječi. Ja sam prije par dana napravila profil na Woohoo. Iskreno, oko Etsyja se nisam puno mislila, odmah sam pretpostavila da je, budući da se radi o stranom portalu, to malo kompliciranije oko plaćanja i svega. Woohoo je nov, ali se prilično dobro oglasio u ovih par mjeseci i imam dojam da ljudi već pomalo znaju za njega, sad jesam li bila u pravu, odgovorim tiza par mjeseci :)

tina.b. kaže...

Hvala Sanjushka, proslijedit ću komplimente (valjda se neće umislit)! ;)

El Sotaescala, gracias :*

Tena, da, moram priznat da je i meni malo lino upustit se u Etsy avanturu, čini mi se puno više komplikacija oko isporuke, plaćanja itd. Svakako javi kako ti ide na Woohoou :) A koju si kombinaciju uzela, Mato, Mišo ili Kovač?

Nicola kaže...

boots are from primark

Izzy kaže...

Najprije pohvale za nove proizvode i fotke koje su doista zabavne i jako lijepe! Također potajno želim tvoju frizuru - na sljedeće šišanje nosim fotku tebe u krupnom planu, pa odmah i neka je reklama za modne dodatke!
WooHoo ILI Etsy? Za što ne - WooHoo I Etsy? WooHoo za domaću ekipu koja ne voli komplikacije za PayPal računima i jednostavnu komunikaciju, a Etsy za stranu ekipu kojima sve ovo oko kartica nije nikakav problem. Etsy je daleko kompleksniji i zahtijeva više vremena i uloga i truda. Zašto ne započneš sa WooHoo - om pa vidiš kamo će te odvesti... Ja sam zasad prilično zadovoljna, a zbog velikog broja artikala sam uzela Kovača. :)

tina.b. kaže...

Ivona, hvala ti za komplimente za frizuru, a i na potencijalnoj reklami ;D ...iako kad bura puše muku mučim s kosom zbog elektriciteta!

Čini mi se da ću tako i napravit, za početak Mišu na Woohoou, a s Etsyijem ću ipak malo pričekat i dobro ga proučit prije.
Btw, super su mi te opcije, Mato Mišo Kovač! Zgodno su se toga sjetili!

magrit kaže...

Ne mogu nista reci o Etsy-ju, jer odavde JOS nije moguce uplivati u te vode ... ali, ako imas vremena, sto ne oboje ? Malo i tabele, za i protiv, mozda nece biti lose.

I da, mnooooogo mi se svijda ova petrolej-siva marama :)

Marina kaže...

Ja sam ti htjela napisati isto što i Izzy, a kak je ona sve već rekla, ja ću samo potpisati ;)

tena kaže...

Ja sam počela s Matom, jer nisam stigla ni isplesti puno više kapa, ali se nadam uskoro prebacit na Mišu.
A i ja sam mislila ponit tvoju sliku frizerki, sreća da ti, Izzy i ja živimo u prilično udaljenim gradovima :) S burom i elektricitetom mučim muku i ovako :)

rusalka kaže...

etsy! ja sam otprilike istovremeno otvorila račune na etsiju, woohoo i omnisu i stavila iste ili slične stvari. Rezultat- 3 prodaje na etsiju 0 za ostale. mislim da doma to baš još ne bude tako brzo profunkcioniralo....