10 listopada 2011

HOW TO: Organize your chain collection

Kad skupljate lance skoro 2 godine skupi se poprilično metara istog.... Dobro je ako ste našli način da vam se ne petljaju. Ja se još malčice mučim s time. Deblji lanci su ok, ali tanji se zapetljaju ako ih krivo pogledaš, pogotovo ako su dugi, recimo poput mojih, 10ak metara!
Ali, upalio mi se kliker neki dan kad sam otvorila novu rolu flastera (tvrđi flaster na role koji koristim kad idem na ribanje) i pronašla dvi stare. Savršene su veličine, a uz to imaju i poklopac! Evo, pogledajte sami:
Kad bi bar imala još koju.... Ako imate koju viška javite se!!

P.S. A konačno sam iskoristila, makar i samo 1 cm, ljubičaste izolir trake koju mi je dragi kupio. Zar nije sladak, i kad ide kupovat alat misli na mene :)

Broj komentara: 8:

e-sidora kaže...

odlična ti je ideja!

Just Cake Girl kaže...

super ideja!!!!

Rea kaže...

Dobra ideja. Reciklirano i korisno iskorišteno. A i dragi je baš pažljiv. :)

Zondra Art kaže...

Super ideja, bravo!

Asja kaže...

Prava si genijalka! Super ti je ideja!

Medena kaže...

predobra ideja :) :)

LadyA kaže...

Odlično, nikada mi to nebi palo na pamet! PUSA

tina.b. kaže...

;) Šteta što ih nemam više, drugi lanci se i dalje petljaju