08 listopada 2011

I'm back :)

Još jučer sam se kupala i more je bilo toplo, a danas je bura rashladila zrak i natirala me da obučem dva duga rukava! Ah, što je tu je, ne može lito trajati vječno, na žalost!
Uglavnom, vratila sam se s odmorića i ususret zimi napravila par rajfova.... Poslikala sam samo dva jer za više nisam imala inspiracije, a ni volje.
Tribala bi mi kakva zgodna glava da posluži kao model za rajfove..... sama sebe slikavati je prava pokora!! Kandidatkinje?

Broj komentara: 6:

Zondra Art kaže...

Nisam kandidat za modela ali ću pohvaltiti tvoje prekrasne radove!:)

Ugodan vikend.

Rea kaže...

A ja sam predaleko da ti budem model. Zato ću samo reći da su ti lijepi radovi..

Sanja kaže...

Prekrasni cvjeteki...ovakvi su mi najljepši i super ti stoje...a za model ćeš morat tražit neku žrtvu :)))

Miki kaže...

Prelepi cvetici,a i model je lep,zasto traziti drugog modela.Ja nisam kandidat.:)Pozz...

Drangulije kaže...

ma tebi ovo ide odlicno. ja tu ne bih nista menjala. super su mi rajfici, a i mnogo mi se dopada pozadina na kojoj se fotkas. neka tkanina?

tina.b. kaže...

hvala cure ;) Ohrabrujući su mi vaši komentari, ali ja bi ipak modela hehehe!

Da, Drangulije, tkanina je poslužila kao podloga.