25 listopada 2011

Jučer je bio dobar dan...

Počeo je sa sunčanom kavicom na/u Korčuli. Iako sam išla zbog prijave na Zavod za zapošljavanje nije eto bilo sve baš tako crno. Doma me dočekao mail u kojem mi je draga Ana napisala da sam dobila broš na njezinoj nagradnoj igri! Juuuhu! Ovo je prvi put da mi se sudjelovanje u ikakvoj igri isplatio :D I to kako, jeste vidile taj broš!? Onda sam iza ručka išla na kavu s prijateljicom koja mi je donila 4 pune kese (vrećice) materijala koji njoj ne trebaju! Točkice, cvitići, pruge, geometrijski, apstraktni - pričajmo o uzorcima - imam ih sve!! A onda, kad sam došla doma me Fejs obavijestio, zapravo me Monika obavijestila preko Fejsa, da je pisala o meni, tj. o NakiTIĆu, na blogu koji piše sa svojom sestrom.
Čuli ste za VerEniVer? Riječ je o nakitu koji rade dvije sestre, već spomenuta Monika i Ema. Nedavno su pokrenule blog koji će, nadam se, ostati dugo u blogosferi! Svratite i budite im vjerni čitatelji/pratitelji!
Post o mom NakiTIĆu pročitajte OVDJE! Monika i Ema još jednom hvala na postu :)

3 komentara:

VerEniVer kaže...

Drago mi je da smo te razveselile, nastojat ćemo ostati u blogosferi :)

I očekujemo naravno nove stvarčice od tih šarenih tkanina :D

Zondra Art kaže...

Baš lijepo šta si imala tako lijep dan! Nadam se da će biti još mnogo takvih:)Pozdrav od Zondre!

Tatjana kaže...

Stvarno dobar dan!