14 listopada 2011

Moj mali dućanTIĆ!

Kad sam bila mala, ili mlađa (ne znam u koju kategoriju da stavim osnovnu školu, 5., 6. razred?!) obožavala sam vadit stvari iz sestrinog ormara i igrat se da sam u dućanu. Nisam se igrala sama, imala sam pomagače koji su bili prodavači ili kupci, ovisi koju ulogu bi taj put dobili....
Na te naše igre me podsjetilo jučer dok sam se igrala s nakiTIĆem, ali ovaj put s vlastitom garderobom. Bilo je zabavno, a čini mi se da bolje poziram od Đurđice.... a možda sam samo jučer imala više volje i inspiracije no obično za slikavanje.
 DRVENI SLATKIŠ
Još slika možete pogledati na Fejsu, u albumu 'LANČIĆI'
Sestra je tek nedavno saznala za naše igrice (ključ našeg uspjeha, a ujedno i najnezanimljiviji dio igre je bilo zapamtit di što stoji i u istom položaju sve vratit nazad u ormar), ali da je znala ne bi mi se bilo dobro pisalo, dobila bi bila po ušima!

Broj komentara: 12:

El Sotaescala kaže...

Me gustan mucho todos los collares. Son realmente bonitos.

roser

e-sidora kaže...

evo, sad ću ti i ja nešto na španjolskom napisati, la photos su ti odličnos.

Suzana kaže...

Foto session je odličan, čar igre je u tome da se ne zna baš sve.

Drangulije kaže...

Odlicne su fotke. Zivi modeli daju posebnu notu svemu :)

Rea kaže...

Sviđaju mi se fotke, pogotovo kako je savršeno ukomponiran nakit s odjećom.

Sanjushka kaže...

Jako si slatka!

by pure kaže...

fotosession ti je zaista super. i nakit ti super stoji na tim kombinacijama. kao da si ga radila kad si složila outfit.

an. kaže...

Odlično si se podlikala! Ma kako ti se samo dalo toliko puta presvlačiti ;)
Super ti je nakit. Presladak! Toplo srce je mmmmmmm

tina.b. kaže...

Hvala cure na pohvalama!

El Sotaescala mucho gracias! This is probably the only thing I could spell in Spanish :D

Drangulije, da, iz tog razloga sam i radila nove fotke. Ovako mi se nakit čini bolje prikazan i nekako realniji...

An. kad si nezaposlen nađeš vrimena i volje i za igranje dućana :) Samo da vrime prođe..... a i bio je red da malo napravim reda među nakiTIĆem i da mu se kvalitetnije posvetim.

magrit kaže...

Prosto ne znam koja je lepsa, posto si ih sjajno slozila uz majice i dzemeprice !!

Ančica kaže...

Meni je najljepša ogrlica sa ključevima;)
p.s. i ja bih nešto napisala na španjskom - ali ga ne znam...

Dekupirana kaže...

Uh kako mi se sve ovo sviđa!Ovi dugmići su sjajni,a ti ih nosiš strava dobro.Sve čestitke za ideju!