26 listopada 2011

Papirnato kartonske kutije!

Pada li kome na pamet što je ovo?
Ok, cvit u pitaru na livoj strani slike. Ne to, za ovo prozirno vas pitam :) Pleksiglas! Da, idemo dalje... Itko? Dobro, idemo ispočetka onda.
Kad dobijem narudžbu za rajf prva mi pomisao obično bude, ne biste virovale, 'joooj, kako ću ga ovaj put zapakirat?!'. Improvizacija. Eto kako. Zamotaj, napravi kutiju, učini nešto od nečeg što nađeš pri ruci.
E  ne više! Dragi mi je napravio šablonu od pleksiglasa po kojoj kutijice nastaju skoro k'o po traci :) Napravio je utore na mistima di moram samo savijat papir i proreze na mistima di ga moram rezat. Kutija, po ovoj šabloni, bude gotova u svega 5 minuta! Od jednog komada kartona mi taman ispadnu dvi kutije! Ma savršenstvo, što da vam kažem.... znam.... blago mi se, imam zlatnog momka :D
Evo, da ne hvalim šablonu bez dokaza :
A kad smo već kod kutija, nastavljam i s origami projekTIĆima (umanjenica jer stvarno jesu projektići, ne mogu ih nazvat drugačije). Ovaj put sam se zabavila kutijicama koje su dosta manje od ovih šablonskih. Radila sam ih po videu na YouTubeu, ako koga zanima kako samo utipkajte 'origami box' na tražilici i izbacit će vam poprilično jednostavnih tutorijala!

Broj komentara: 17:

drenka kaže...

ja sam nabavila vakvo nesto u craft-shop. ali planiram napraviti sama nesto slicno za velike kutiice

Suzana kaže...

Predivno je ovo što si pokazala. Pleksi pomagalo je famozno i zaista imaš zlatnog dečka.

Isidora kaže...

vau, baš je dobar taj tvoj ante. origami kutijice su super, ali ovo je dobro za velike kutije. :)

an. kaže...

Blago tebi!!!! Gdje kupuješ taj lijepi karton?

Rea kaže...

Volim origami i sama izrađujem što više predmeta mogu tom tehnikom, pa tako i kutijice. Inače volim papirne stvari. A blago tebi što ti je dečko olakšao posao. :)

Kek's kaže...

Odličan alat, još bolji je jer je "uradi sam"! Treba ubrzati proizvodnju gdje god se može ;)

tina.b. kaže...

Drenka, znam da takvih šablona ima za kupiti, gledala sam takve za kuverte, ali meni je super što se on toga sam sjetio... nije uopće zno da takvo nešto postoji ;)

Suzana i Sizika, je, nije loš moj Antiša :) hehehe

An. ove sam kupila u euroshopu, čini mi se da je format A2 bio nekih 8 kn, tako nešto. Ali mislim da bi ih trebalo bit za kupit u bilo kojoj papirnici

Rea, ja sam se totalno zarazila origamijem...doduše za sad radim samo jednostavne i manje zahtjevne preklope :)

tina.b. kaže...

Kek's slažem se, apsolutno! Ambalaža, bar po meni, treba biti efektna, ali k vragu ako oduzme više vrimena nego proizvod u njoj! Ovo rješenje je optimalno ;)

Olija kaže...

Zlatan dragi :D
Baš su ti lijepe kutijice. I ove origami isto.

Pozdrav!

cleo kaže...

Blago tebi kad imaš takvog dragog. .odlična ideja. .a kutijice su ti super.

Sandra Z kaže...

Hej, evo mene i kod tebe. Isuse kako je kasno, sad sam bacila pogled na sat ... moram juriti u krpe. Ali zato ću se vratiti da sve dobro proučim. Vidla sam puno lijepih stvari.
Lijep pozdrav :))

A... nakit kaže...

super za šablonu, kad je imaš lakše stvari ide, povale tebi i naravno dragome :)

Drangulije kaže...

zaista imas zlatnog momka :) svaka i tebi i njemu cast. pravi ste tandem :) zar to nije lepo :)!!!!

kutije su super, samo, zar nisu malko vece za rajf? mislim meni tako deluju, ali mozda samo slika vara..
ustvarim mislim, mozda su malo dublje, maaa... ne znam ni ja :)
mada verujem da su ti taman :)

tina.b. kaže...

Dragi se lagano crveni, ali i smješka, od silnih pohvala :)

Drangulije, dimenzije kutije su cca 9 cm visine i nekih 15 cm širine. Radio je dragi šablonu po mirama rajfa koje sam mu ja dala. Namjerno sam je napravila da bude malo viša tako da ne moram presavijati ukras na rajfu kad ga upakiram. Doduše, slikana je jako iz bliza pa onda na slici vjerojatno izgleda veća nego što stvarno jest.

Ančica kaže...

Origami box - već imam jednu ideju. Svake godine se mučim oko omotavanja poklona za Božić (prošle sam kupila papir koji se je prilikom zamotavanja parao - a nije bio jeftin), a ove godine cu probati sa ovim kutijama:))) Samo moram nekoga zamoliti da mi izradi šablone.

tina.b. kaže...

Ančice, šablona ne mora biti od pleksiglasa, može biti isprintana na A4 ili A3 papir (te je vel. moja) pa zaljepljena na karton. Ja sam željela da mogu po njoj rezati skalpelom, a da pri tom ne moram paziti hoću li je zarezati ili ne... u ovoj prvoj varijanti označiš rubove olovkom, a potom režeš karton običnim škarama.

Asja kaže...

Odlićna ideja za šablonu! Jako mi swe sviđaju tvoje šarene kutijice!