09 listopada 2011

Pruge....

ipak sam poslikala i druga dva....
Ne znam jeste li do sad primjetili da hladne boje prevladavaju u nakiTIĆu! Moram definitivno poradit i na drugim bojama, a ne samo na mojim omiljenima....

Broj komentara: 5:

Rea kaže...

Hladne, tople.. Kao da je bitno koja je boja u pitanju kad su detalji super iskombinirani i kad su cvjetići preslatki. :)

Zondra Art kaže...

Slažem se sa Reom, prekrasni radovi, kombinacije boja, dezena... sve je jako lijepo i uvijek moderno!

Lijep pozdrav:)

Drangulije kaže...

Jako slatko :)
Mislim da si odlican model sama sebi, ali pokusaj naci nekoga, ako imas zelju... Videces, na kraju ispadne tako da je uvek lakse sam sa sobom...
Inace, boje su sasvim u redu. Ali mozda imas pravo, jer opet, neko od kupaca voli tople... pa steta da samo zato ne kupi nesto od tebe :)

A... nakit kaže...

lijepi...

Sanjushka kaže...

Ja ti imam za reć' da su ti cvjetići previše krasni, ja ih ima hrpetinu i uživan dok ih radim, pusAm tebe i tvoje cvjeteke!