02 studenoga 2011

Čokolada i lješnjak.... pa tko tu kombinaciju ne voli?!

Uhvatila me prehlada jučer, a danas se pogoršala pa nisam nešto od volje.... Ipak, jučer sam bila raspoložena za nešto slatko, a i dragog je već bila uhvatila šećerna kriza pa sam morala nešto napravit. Što očekivati od nekog tko je lagano bezvoljan, a i nije neki čudotvorac kad su kolači u pitanju - muffins, naravno! Jučer su na redu bili ovi od čokolade i lješnjaka!
Naravno, opet je čudotvorna Coolinarika riješila dilemu oko sastojaka :) Ako nekog zanima kako se rade mogu potražiti RECEPT OVDJE! Napomenut ću samo da sam ja malo podebljala količinu lješnjaka i čokolade. Koristila sam onu za kuhanje i ne zaslađen kakao pa su ispali dosta jaki. Netko tko voli nježniji okus čokolade trebao bi staviti običnu mliječnu čokoladu u smjesu!
Neki dan sam kupila onaj tuljac za ukrašavanje pa sam morala i njega isprobati. Iz tog razloga nastala je lagana 'krema' (u rashlađen puding od vanilije pomiješala  sam 2 dcl vrnja za šlag, jednu bogatu žlicu LinoLade milk, par žlica mljevenih lješnjaka i kap Amareta) koja se zbog lješnjaka koji su zapinjali kroz otvor nije pokazala najboljim rješenjem. Na kraju sam se iživcirala i kao i inače kremu stavljala žlicom :( Znam za drugi put.... krema kroz tuljac jedino ako u njoj nema lješnjaka!

Broj komentara: 13:

Suzana kaže...

Vježba čini majstora-to znaš. Mafini izgledaju predivno a sigurno ste ih smazali u slast a to je najbitnije.

Suzana kaže...

Vježba čini majstora-to znaš. Mafini izgledaju predivno a sigurno ste ih smazali u slast a to je najbitnije.

VerEniVer kaže...

izgledaju jaaako fino :D

eda kaže...

Kako ovo dobro izgleda!! Uopće ne sumnjam da su nestali brzinom munje:))

Rea kaže...

Kao da ima veze jel krema nonesena žlicom ili tuljcem, kad to meni izgleda vrlo fiiiiino!! :))

astrid.york kaže...

mljac, sad se i meni jede nešto slatko :D

Zondra Art kaže...

Odlično, čokoladno..sviđaju mi se jako tvoji muffini:) Lijep pozdrav:)

Olija kaže...

Njaaaami, sad ćeš sigurno odma biti bolje :D

Pozdrav

Sanjushka kaže...

Ja imam recept u koji ide jogurt i kupila sam ga prije 2 tjedna za muffine, ali mi se nije dalo pripremati, pa mu je prošao rok trajanja, na kraju je jogurt završio u smeću, a meni se sad muffini baš jedu, moram trk u dućan!

Drangulije kaže...

Ah, pa sta bi bilo da nisi bila prehladjana, kada si ovo sve uradila, takva bolesna?
Svaka ti cast :)

A... nakit kaže...

joj što dobro izgledaju, njami!!!

tina.b. kaže...

drago mi je da sam vam otvorila apetit ;)

nives kaže...

OVO IZGLEDA JAKO FINO!!!