30 studenoga 2011

DIY: gift tags

Par narudžbi je na čekanju, ali nisam mogla odolit, a da ne iskušam mali srcorezač koji sam kupila u Zg-u. Krivo mi je jedino što sam hobi dućan ostavila za zadnji dan kad je novčanik već bio prazan pa nisam kupila puno više od ovog rezača :(
Škare, koji kartončić, špaga i dvostrano ljepljiva traka (nedavno stigla s eBaya - ne znam je li do mene ili do trake, ali nije tako praktična kako izgleda)
 + srcorezač
 = šareni tagovi
Isto tako ne mogu odlit, a da vam ne pokažem kutiju koju sam kupila u Offertisimi. Mislim da bi ovo trebalo bit vrlo, vrlo korisno potrošenih 20ak kn!
A sad, pojest ručak pa se onda bacit na narudžbe :)

Broj komentara: 10:

Sandra Z kaže...

Aaaaaa, odlične stvarčice si sakupila :)) Na kutiju su mi oči "ispale". Hvala ti na infu gdje i koliko. Mislim da mi moji ringiči bili jako veseli u takvom spremištu.
Uživaj u radu.
Lijep pozdrav :))

Rea kaže...

Dobra kolekcija, jako mi se sviđaju ovi kartončići!

Marija kaže...

Preslatki tagići, a kutija je mrak, bome ću si i ja ubosti jednu takvu ako me čeka, bagatela...
Takve dvostrane trake ima u Narodnim novinama i košta oko 30kn, zna biti nezgodna ako se krene odvajati onaj ljepljivi dio od podloge... Ako ti se to dogodilo, znaš o čemu pričam... Meni je osobna draža i praktičniji Scotch dvostrani selotejp kojeg isto ima u NN-u... Ako ima u Zg-u, trebalo bi biti i dolje u Dalmaciji, imaju istu robu ;)

jednababaroga kaže...

Ajme, i ja sam u subotu kupila ovakvu sličnu kutiju, samo šta ima 30 ladica, al me koštala 100kn u bauhausa.

Zondra Art kaže...

Super stavrčice si nabavila! Jedva čekam vidjeti tvoje nove radove!
Pozdrav draga!:)

MICE TORBICE kaže...

Srčekorezač je super-ja sam to ovdje tražila ,ali nema srčeka niti cvjeteka...šmrc...ali vjerovala ili ne imali su MICUUUUUU::)

tina.b. kaže...

Marija - hvala na infu, mislim da ću preć na takav selotejp jer sam ovako odvajala pincetom komadiće trake i tako ih lipila na srca

Jednababaroga - i ja sam senjala takvu kutiju (ovaj dio u kojem stoje pretinci je metalni, ne plastični), ali mi je bilo teško dati 100 kn za nju. Kad sam se na kraju odlučila ipak je kupiti nije je više bilo :(

Mice torbice - gledala sam ove rezače na eBayu i tamo su uglavnom preskupi radi poštarine, a ja sam ovaj platila 22 kn. Ako imaš koju frendicu u ZG-u najbolje ti je poslati nju u shoping i da ti ga fino pošalje poštom ;)

Sanja kaže...

Ček malo...misliš kutije???...jer ja ih vidim 16!!! 20-tak kn...ajoj, trčim sutra u svoju OFTS da vidim dal imaju i oni!
Oznake u obliku kružića si super napravila, a što se tiče trake možda samo treba držati pod pravim kutem, a kad vidim ovaj rezač srce mi se para, jer ja sam si kupila takav i izrezao je par srca i više neće pa neće i jako sam tužna zbog toga :(
pusa

Marinica kaže...

Tolika kutija s toliko pretinaca za tako malo para?? I ja bih jednuuu :) Baš me zanimaju tvoji novi radovi :)

Asja kaže...

tags su ispale preslatke!!
hehe, sad ću morat i ja do svoje offertisime, ova kutija je super!!