11 studenoga 2011

DIY: sweater refashion...Part II.

Bernette je u pogonu ovih dana ;) A i škare! Rezuckala sam još jedan džemper, ovaj put crni s uzorkom kišobrana! Džemper mi je bio velik, a uzorak presladak pa sam odlučila napravit još jedan šal jer njih naprosto obožavam i koliko god da ih imam u ormaru nije dovoljno (btw. u periodu od listopada do svibnja teško da ćete me vidit bez šala ili marame...)! S njime sam definitivno najzadovoljnija iako je fotka 'poslije' slikana na večer pa se možda najbolje ni ne vidi... nema veze, virujte mi na rič! Uz njega ide i XXL fjok koji je napravljen da može funkcionirat i kao broš.
P.S. Ličim li i vama možda na dečka spremnog za školu u svojoj novoj uniformi?! Ovaj sako je kupljen u Zari, na dječjem odjelu... možda zato sama sebe asociram na gore navedenog :D

Broj komentara: 5:

Zondra Art kaže...

Presladak ti je šal! Izgledaš baš zgodno sa njim!:) Lijep pozdrav i ugodan vikend!:)

Suzana kaže...

Sladak je šal-izledaš kao da ideš van na pizzu a ne u školu.

Sanjushka kaže...

Ma suuupppeeerr, ali stvarno izgledaš ko mali dečec, nemoj se ljutiti, ali slatki dečec!

Lucija kaže...

Super ti je ideja, a propustila sam komentirati u prošlom sweater refashion postu da ti je onaj šal fenomenalan. Ozbiljno, baš mi je sviđa način vezanja.
A ova broš-mašnica je odlična.

tina.b. kaže...

Hvala cure :****

Snjushka, pa što bi se ljutila?! Uostalom, sama sam isto napisala, zar ne? a i rekla si sladak dečec ;D

Općenito sam mišljenja da 'komentari' na post ne moraju biti same pohvale i hvalospjevi. Kako bez kritike znati popraviti ono što ne valja?