06 studenoga 2011

HOW TO: sweater refashion... in 20 minutes!

Ne znam za vas, ali ja u ormaru imam nekoliko džempera koje ne nosim, a čuvam iz manje-više logičnih razloga tipa ima super boju, vidi taj dezen, možda široko i kratko opet bude 'in' jednog dana (kad ja budem imala pločice na trbuhu)... Danas je bilo vrime da se pozabavim jednim od njih koji je prije nožica i konca izgledao ovako:
 Mislim da su slike dosta detaljne pa neću puno dužiti s tekstom. Dakle, prvo ošišati rukave... u principu izrezati sve dok ne dobijete dva jednaka pravokutnika.
Kad ste odradili dio sa škarama, sašijte dva pravokutnika tako da dobijete što veću dužinu (ja sam na Bernetti šivala zbog toga je sve skupa trajalo 20ak minuta, ali moglo bi proći i ručno, što će vam naravno oduzeti mnogo više vremena). Presavijte rubove i prošijte ih po dužini kako biste dobili poduplani šal (br. 4 na slici ispod)
Na redu su trake koje će vezati šal. Za to će poslužiti dobri stari trik s kuhačom. Umetnite trakice u vanjske rubove šala i prošite ih tako da su rubovi s unutarnje strane i da se ne vide.
 I eto, to je to! Novi šal od starog džemper! Što kažete?
Od rukava sam napravila rukavice i dvije mašne/broševi kako bi ih mogla kombinirati ili uz rukavice ili neovisno o njima kao ukras na kapi ili sakou.
 I da, nisam stala na jednom džemperu/šalu.... zapravo su vrlo zarazni pa pazite ako se odučite upustiti u ovu pustolovinu!! Nemojte reći da vas nisam upozorila!

Broj komentara: 16:

Andjela kaže...

Sto volim ovakve tutove :) Brzo, nije komplikovano, a rezultati fenomenalni :) Super ideja, hvala što si je podelila s nama:)!

Rea kaže...

Odlično je ispalo, šal mi je odličan, a dobila si i komplet cijeli. :)

magrit kaže...

Sjajno :) Moram reci da "poslije" izgleda mnogo bolje nego "prije" :)
Gledala sam mnogo ovakvih ideja na netu, i sve cekam evo dve godine da mi ostari neki dzemper, ali... ne daju se :)

Unique Hrebina kaže...

tak treba... nikaj se ne baca... :)

Isidora kaže...

Tina, još, još! Ovo je super.

Sanjushka kaže...

Ej ovo ti je stvarno super, kao before nikad ne bih stavila na sebe, ali ovo after definitivno bi me grijalo!

Zondra Art kaže...

Super si sve iskoristila! Ova mašnica na kapi je preslatka:) lijep pozdrav!:)

Olija kaže...

Odličan makeover!
Imaš nagradu na mom blogu, navrati :)

Pozdrav!

Nika kaže...

Izvrsno si to napravila. Jako je slatko i praktično!

Drangulije kaže...

Extra ;) Svasta ti umes! Blago tebi :)

A... nakit kaže...

ajme baš dobro, ja obično imam maniju od rezanja pamučnih majica, super!!!nom

Tatjana kaže...

Pa ovo je odlično!Svaka čast,ispalo je predobro.

mmirandam kaže...

Svašta nešto si ti uspjela napraviti od de-mode džempera, i sve izgleda super :)

an. kaže...

Odlično odlično!

naldor kaže...

salovi su mi odlicni

Andjela kaže...

Pozdrav, pomenula sam ovaj tvoj post na mom blogu, navrati :)