16 studenoga 2011

Kako sam odlučila konačno malo pustit kosu, a to za mene znači pustit je da dođe do ramena, razmišljam da malo intenzivnije počmem nositi rajfove. Naravno, kako je u električara najgora struja tako i u mene nikako da sama sebi dođem na red! Zapravo, jednom sam krenula napraviti sebi rajf i pošlo je po krivu i odustala sam. Stvar je u tome da meni općenito nakit, ukrasi za kosu i takve sitnice, brzo dosade pa radi toga razmišljam o nekakvoj kombinaciji rajfa i ukrasa koje bi mogla mijenjati ovisno o potrebi. Još nisam našla najbolje rješenje, ali sam zato napravila par rajfova za prodaju :)
Evo ih (ako ih već niste vidile na Fejsu):
 HOME

Broj komentara: 7:

e-sidora kaže...

da, da, pusti kosu. i ja je opet puštam, jedva čekam da mi šiške narastu do brade, a dotad se i ja snalazim kojekakvim šnalicama za kosu i rajfovima. e, vidiš, mogla bih si nešto naručiti od tebe...

Suzana kaže...

Boje i dezeni koje si ukomponirala su mi prekrasni a perle su mi slabost. Meni je super sve!

A... nakit kaže...

a fora su ti, mislim i dizajn i tebi lijepo stoje! :)

Sandra Z kaže...

Baš su cool ovi rajfovi. Bravo za puštanje kose :))
Pozz:))

Drangulije kaže...

Cvetici su ti zaista specificni i prelepi. Lepo si sve ukombinovala :)

nives kaže...

jako lijepo

tina.b. kaže...

Hvala dragičke! Iako, ne znam koliko će me to s kosom držati... al dobro, do idućeg šišanja nek raste ;)